Joachim_F Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 To av spillindustriens største utgivere slår seg sammen for å danne kjempeselskapet Activision Blizzard. Les mer Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Kjempe greier, håper dette fører til økt kvalitet fremfor EA sin spill-maskin som spyr ut alt uavhengig av kvalitet. Lenke til kommentar
elpinoino Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Problemet her er jo at BLizzard ikke kan få økt kvalitet(satt litt på spissen selvfølgelig). Det jeg er redd for er at "when it`s done it`s done" spiriten fra Blizzard kan forsvinne pga pengepress fra Activision delen av selskapet. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Problemet her er jo at BLizzard ikke kan få økt kvalitet(satt litt på spissen selvfølgelig). Det jeg er redd for er at "when it`s done it`s done" spiriten fra Blizzard kan forsvinne pga pengepress fra Activision delen av selskapet. Tenkte på det samme selv. Håper dette ikke fører til at Blizzard nå skal lage flere spill enn de gjør per dags dato(mener da selvfølgelig antall spill i året). Men får satse på at "Driften av utviklerstudioet Blizzard vil fortsette som før" holder seg. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Tror ikke man skal engste seg for mye over Blizzard. Skal man først være pessimist, bør man kanskje heller lede oppmerksomheten til mindre studioer innad i Vivendi og Activision. Som f.eks. svenske Massive eller amerikanske Toys for Bob. Skal det effektiviseres er det nok disse man tar tak i først. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Tro Blizzard nyter en viss respekt også hos utgiverene, ikke minst med tanke på hvilken pengemaskin spillene deres er. Håper dette gjenspeiles i prossesen det er å ferdigstille et spill. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Tssh, blizzard har vel ikke noe repsekt? Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Spennende nyheter. Jeg vil bare presisere at spillaveldingen til Vivendi heter Vivendi Games og droppet Universal for noen år siden eller så. Ellers blir det spennende å se hva dette selskapet vil velge å gjøre i fremtiden. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hmm dette favnet mange store titler fra forskjellige selskaper. Jeg håper ikke dette fører til dårlige kvalitet. WIC og COD bla. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Problemet her er jo at BLizzard ikke kan få økt kvalitet(satt litt på spissen selvfølgelig). Det jeg er redd for er at "when it`s done it`s done" spiriten fra Blizzard kan forsvinne pga pengepress fra Activision delen av selskapet. Man kødder ikke med den største gutten i klassen, så enkelt er det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg