nazze Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Har handla meg asus P5E X38 hovedkort og Intel Q6660. Kjører på 333fsb 3,02 ghz med standard kjøling. pcen har stått på i 2 dager og det har blitt spilt mye cod4, crysis og ut3, samt en 3dmark test uten komplikasjoner. høyeste cpu-temperatur har vært 43 grader etter 3 timers crysis-spilling. Det jeg lurte på nå var om noen kan gi meg et tips til en bra, men stillegående luftkjøler, som ikke byr på store problemer under montering. Kort oppsummert: Best mulig luftkjøler som i tillegg ikke bråker så mye! Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Du har ikke prøvd å kjørt prime95 da? det burde du gjøre, så får du belastet alle kjernene... du har selvsagt skrudd av speedstep og C1E ? https://prisguiden.no/product.php?productId=29281 Denne kjøleren skal være grei og enkel og montere.. i tillegg kjøler den visst veldig bra. Lenke til kommentar
nazze Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Du har ikke prøvd å kjørt prime95 da? det burde du gjøre, så får du belastet alle kjernene... du har selvsagt skrudd av speedstep og C1E ? https://prisguiden.no/product.php?productId=29281 Denne kjøleren skal være grei og enkel og montere.. i tillegg kjøler den visst veldig bra. Tenkte jeg skulle prøve med prime95 etter jobb i dag, men har ikke slått av speedstep og C1E.. som er ??? Mener jeg har sett det i bios ett elller annet sted, men det har blitt så utrolig mye man kan stille på i de senere årene. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jepp, det er mye du kan stille på.. Speedstep er et system som skrur ned frekvensen på PC-en din når den ikke trenger allkraft. C1E vet jeg ikke helt med, men jeg har fått beskjed om å skru av dette også i forbindelse med klokking. Lenke til kommentar
nazze Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Okay.. Flott om noen vet hva det faktisk gjør.. Andre tips til kjøling mottas med et smil ! Ei heller hesiter med å gi meg tips til overklokkingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå