Trøndergutt Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Er det slik at Spille Lamborghini ikke blir utgitt til oss håpefulle!? Har ikke helt fått med meg hva som har skjedd her! Har bare hørt at det er blitt noen konflikter i Rage som har gjort at arbeidet med dette spille har opphørt! Isåfall er det noen andre som fullfører arbeidet med dette spille slik at det blir gitt ut!?????Dette spille ser jo virkelig lovende ut. Ketil. Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Noen spesiell grunn til at du må bruke så mange spørsmålstegn og utropstegn i både innlegg og overskrift? Lenke til kommentar
Trøndergutt Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Det er vell kanskje min måte å skrive på, jeg skriver ikke inn her for å få kritikk for min skrive måte!Det er vell en menneske rett å utrykke seg på vær sin måte...Dette sunes jeg var MEGET usaklig av deg! Jeg stilte et spørsmål som jeg håpet å kunne få svar på, men det har vell blitt slik her i verden at det er for mye forlangt!?For mennesker har blitt noen selvopptatte,arrogante og egoistiske skapninger!(Nå var det vell jeg som var usaklig).Trodde dette var et seriøst forum!!?? Ketil. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Trodde dette var et seriøst forum!!??Ketil. Jepp, det er seriøst, så skriv ordentlig!!!!!!!!!!!!!! Masse utropstegn og/eller capslock blir tolket som skriking!!!!!!!!!!!!!!!!! Nå så det kanskje ut som jeg var sint eller noe pga alle utropstegnene, men det var bare for å illustrere poenget mitt!!!!!!! Desuten kan du bli tatt som useriøs pga overdreven bruk av ! og ?. Jeg sier ikke at det er en riktig reaksjon men det hender altså. Og for å gjøre det helt klart, dette har ikke noe med grammatikk å gjøre, men det handler om måten innlegget ditt blir oppfattet på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå