wo0ly Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Heisann! Jobber med en film om dagen, og skal bruke en logo i noen animasjoner. I den sammenheng trenger jeg logoen i litt større format, men den var i utgangspunktet ikke laget i vektor. Derfor ville det vært supert hvis noen kunne hjelpe meg med å gjenskape denne råtassen her i større format. Trenger ikke se helt slik ut, men helst noe av det samme samme fargetemaet/motiv. Trenger den i en størrelse på omkring 2000x2000. Du vil få navnet ditt i rulleteksten, og kan vise hud på cam hvis nødvendig for inspirasjon i prosessen. Hvis det er interessangt kan du også få se noen inside-previews fra filmen.. Er en klanfilm fra bf2.. Håper det er noen snille sjeler der ute som kan hjelpe meg -Ullteppe Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Prøv Live Trace med Photo preset i illustrator cs2 eller cs3. (gjør om bilder til vektor, funker ganske bra) Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Har noen som jobber med å prøve å gjenskape den, venter å ser om det blir noe ut av det først Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Det der klarer jeg fint selv, det der er bare oppskalert, tingen var at jeg trenger noe i _litt_ bedre kvalitet Derfor må bildet mest sannsynlig gjenskapes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå