Gå til innhold

Coca.Cola VS Trådløst Tastatur

Anbefalte innlegg

I Natt klarte eg å helle 1 stk cola glass oppi tastaturet. Etter en 10 min så begynnte tastene og henge seg opp og det blei bara tull. Greit tenkte eg så tok eg av elle tastene og tog tastaturet inn på badet og helte ganske varmt vann på det. Så torka eg det med kutips og papir, og nå virker det ikke. Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vis det kun har tørket i en natt så er det nok garantert kortsluttet. Du burde ha latt det tørke noen dager.

DhOO ja viste i grunnen det arrgg men hadde bara ikke tålmodighet. Var klar over dette men tenkte kanskje viss eg legger det over oljeovnen i en 15 min så var det tørkt men det var det jo ikke. Jaja nytt tastatur på meg.

Lenke til kommentar

Dusjen og 1 uke tørking (snu på det daglig) er normalt løsninga ja. Hvis du er heldig så fungerer det ikke på grunn av fukt, men har ikke blitt ødelagt (men da har du vel mye flaks...). Test det for sikkerhets skyld om en uke for å se om du har et reserve tastatur :)

Lenke til kommentar

Okay nå er Tastaturet mitt på søppel fyllinga. Kjøpte nytt i dag, så det ende godt til slutt. Nå har eg kjøpt meg et nytt på OBS, det kosta 199 krone med ledning og greie. Får vente til neste lønning før eg kjøper meg et trådløst visst eg gidde. Takk for gode råd og alt den støtten eg har fått i den tunge tiden uten tastatur. Ps blomster ønskes ikke. Mvs Xp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...