ukjentbruker Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Da var delene som ligger i vogna i innlegg #1 bestilt fra amentio.no. 6530 levert, det må da være "mye" for pengene? Skal ha sånn ca. samme oppsettet som deg, og mitt ble nesten 500kr dyrere grunnet annet kabinett. Er skeptisk til hvordan kjølingen i det vil bli. Har sett på oppsettet en stund nå og vil si det er en del for pengene. Lenke til kommentar
jakja83 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Hvorfor skal du absolutt spille i 1680x1050?Erre om å gjøre å se minst på skjermen? eller å drepe synet før du når 25? Hehe, det har noe med min skjerms native oppløsning å gjøre vetttu, ikke alle som sitter på den gamle 15"ern Da var delene som ligger i vogna i innlegg #1 bestilt fra amentio.no. 6530 levert, det må da være "mye" for pengene? Skal ha sånn ca. samme oppsettet som deg, og mitt ble nesten 500kr dyrere grunnet annet kabinett. Er skeptisk til hvordan kjølingen i det vil bli. Har sett på oppsettet en stund nå og vil si det er en del for pengene. Ok, jeg håper det blir bra, C2D er jo ikke så varme av seg så jeg tror ikke det blir noe problem. Lenke til kommentar
Fredrik.B Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 så ut som en kjempe pc det ! lykke til Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hvorfor skal du absolutt spille i 1680x1050?Erre om å gjøre å se minst på skjermen? eller å drepe synet før du når 25? Fordi han sitter på 22". Oppløsingen passer perfekt til 22", aldri hørt om noen som bruker mindre på en widescreen. Hvis man skulle drepe synet måtte man nok vært tilstede ved en atomprøvespregning Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) 1680x1050 er nesten litt lite på 22", jeg gikk opp til 24" for å få en mer brukbar oppløsning, og slippe TN panel. (24" == 1920x1200). Man spiller helst i native-oppløsning på LCD for å slippe at bildet ødelegges av skalering. Jeg ville nok gått for et SLi hovedkort om du har tenkt å spille mye, da blir det enkelt å få tak i et kort til for bedre ytelse senere. Ville også kjøpt et kabinett med bedre luftflyt, f.eks. et Antec P182 eller et Antec Nine Hundred. Du bør også tenke på noe annet enn den originale cpukjøleren, den er helt håpløs. Thermalright Ultra 120 Extreme cpukjøler med en grei vifte bør gi deg meget gode resultater (dette er den beste luftkjøleren du får tak i i dag). Edit: OT: Hei Atle! Endret 5. desember 2007 av Wibla Lenke til kommentar
jakja83 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Arrrgghghghghghg!!! Alle delene er kommet bortsett fra CPU-vifta som posten må ha glemt i Oslo, videresendt kl 7 idag tidlig. Var så inderlig klar for å skru PC i kveld... Lenke til kommentar
Fredrik.B Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ikke veldig morro nei , har nå selv ventet i over en måned på et 8800gt men det kommer kansje på lager den 18 !, veldig ikke morro og sitte med alle de andre delene da /cry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå