Gå til innhold

Ny PC - Max 5-6K - Hvordan ser denne ut? (Kjapt helst)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes det ser bra ut jeg.

GTen er bra, kan overklokkes. CPUen er bra, kan også overklokkes.

Mye pc for pengene!

PSUen skulle holde, men vet ikke åssen den blir med overklokking. 450 er ikke allverden. Det er kanskje det eneste som er påpeke.

(Er ikke godt å vite hvor mye man trenger, stoler ikke på PSU calculatorene som er ute på nettet.)

Lenke til kommentar
Ok, og hovedkortet vil fungere bra?

Er virkelig 8800 GT nok til gaming i 1680x1050?

Har sett GTen overklokket, slår GTXen. Selv stock har GT en vært på høyde med GTX i mange tester. :)

Sjekk reviews selv :)

Hovedkortet vil fungere bra.

Hva legger du i gaming i 1680x1050 da? Crysis f.eks får jeg ikke kjørt på very high i den oppløsnigen, i alle fall ikke høy fps jeg har da. Men er ikke den eneste som sliter med det.

Alt annet av spill jeg har testet går smooth

Lenke til kommentar

Ok, men jeg tror jeg kommer til å roe meg med 1 skjermkort og oppsettet over. 6 K er liksom smertegrensen og jeg tror 1 stk 8800 GT vil kunne dra ivei en god del spill. Primæroppgavene til maskinen er uansett surfing/musikkserver/office arbeid.

Endret av jakja83
Lenke til kommentar
Hmm, kommer nok til å gå for et Antec med 500 Watt PSU - det holder til SLI?

Tips på bra SLI kort til 2 x 8800 GT?

Dette kan vel være et alternativ :) Hadde nok vært bedre med 680i men dem koster jo dobbelt så mye :hmm:

XFX nForce 680 i LT: Komplett.no 1250,-

Bruker dette til 2 x 8800 GTX, også de XFX, knallbra hovedkort uten masse av dilldallet til storebroren..

Skal du ha bare et kort så er P35 kortene veldig bra! Men SLI blir en investering for framtiden. Alt blir utviklet i høy fart og SLI vil det komme støtte for i spillene som kommer framover (ikke alt for mange som kan skilte med veldig bra fps økning med SLI akkurat nå). Som nevnt kan man da putte inn et ekstra skjermkort og slippe oppgradering av hele PCen.

Endret av Pondus81
Lenke til kommentar

680i er ikke gammelt nei.

P35 er fint akkuratt nå til budsjett pc, er ikke til å ta feil av.

For å si det enkelt .. du gjør ikke noe dumt :)

Fremtiden bringer: DDR3, Intel 45nm prosessorer, PCI-express v.2. osv osv.

Beste er å bare handle nå, spille og kose deg, og når tiden kommer til det må du bytte alt alikevel :)

(Det finnes hovedkort med DDR3 og 45nm støtte, men de koster gjerne mer, dessuten er DDR3 for dyrt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...