Eirikant Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Her er ett bilde jeg tok for en stund tilbake. Jeg fant det nettopp og synes det var noe med det. Liker det personlig veldig godt, kunne kanskje vært en smule skarpere på selve skjæra... All kritikk er velkommen.. Fyr løs=) Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Var det så lite interessant? Lenke til kommentar
DHM Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Du måtte legge det ut på kritikken ja Pen eksponering, men veldig skjevt. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Bildet er tatt skeivt med vilje, og jeg synes det gir en en form for effekt. Kanskje bare jeg som er litt på jorde da Lenke til kommentar
DHM Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Bildet er tatt skeivt med vilje, og jeg synes det gir en en form for effekt. Kanskje bare jeg som er litt på jorde da Eneste effekten jeg forestiller meg med så skjevt bilde, som jeg klarer å se i det er at verden tipper eller noe og den prøver å holde balansen (lener seg til høyre elns). Lenke til kommentar
Speik Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Stilig bilde, men hadde en liten "snapshot"-look over seg, så jeg dro litt i Photoshop-spakene: Vet ikke om du syns det ble bedre eller værre. Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Syns det redigerte ble litt rart med en sånn lys firkant rundt fuglen.. :S Syns det orginale var en tøff bilde vinkel men ellers ikke noe spessielt bilde. Fuglen skulle klart vært tydligere ja. Lenke til kommentar
recognice Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Jeg tror generelt bildet kunne blitt bedre en anelse mørkere og litt sterkere farger.. kanskje som det redigerte, uten den lyse firkanten.. edit: å litt kontraster da Endret 4. desember 2007 av recognice Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Synes at fargene ble for blasse. Egentlig alt jeg har å si. Kanskje litt unaturlig at du har med så mye rett frem for skjæren, når den ser til siden...? Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Det har vel rett at fargene er litt blasse, det kommer rett ut fra kamera som jpg, har bare lagt på en 2pxtykk ramme Skjæra ser kanskje litt mye til siden, mixy. Men av en eller annen grunn liker jeg noe ved bilde som jeg selvi kke greier å setteut hva det er. Takk for kritikk alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå