HKRoed Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Hei! Jeg sliter litt med å få satt opp mail kontoen min på Nokia 7650. Har fulgt bruksanvisningen på www.opheim.com. Jeg har: Nokia 7650 Mail fra Telenor Tele2 mobil abm (bytter til Chess neste fredag) Håper noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
CelT Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 vel du tenker å bruke GPRS da vel? Jeg vet ikke helt hvilket nett tele2 ligger på men om det er telenor (som Chess) så skal dette duge: GPRS tilkobling: Velg verktøy > instillinger > tilkobling > tilgangspunkter > nytt tilgangspunkt og fyll ut denne info: tilgangsnavn: GPRS Internet (eller annet valgfritt navn, bruk denne koblingen også til surfing på nett med nettlesere osv). Databærer: GPRS tilgangspunktnavn: internet ingen brukernavn eller passord. godkjenning sikker og IP-addresse gateway 0.0.0.0 Det fungerer for meg.. Epost: meldinger > instillinger > epost > postkasser > ny postkassenavn: mail (eller annet passende navn) tilgangspunkt: velg punktet du nettopp laget utg. epostserver: smtp.online.no innk. epostserver: mail.online.no postkassetype: pop3 sikkerhet: av sikker pålogging: på resten av feltene er selvforklarende.. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Hei! Takker. Har fått det til nå. :-) Men til dere som har peil, dette med MMS og GPRS ++ En MMS koster 5 kr å sende + størrelsen på meldingen via GPRS? Riktig? Koster det noe å motta MMS? Når en surfer via GPRS, så betaler en bare for mengde data en laster ned, ikke for tid? Håper noen kan svare meg. Lenke til kommentar
youdecide Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 hei! Jeg har Netcom og har satt opp telefonen med med start.no epost konto, men hver gang jeg prøver å sende får jeg bare "Generell:systemfeil, prøv igjen"...hva i all verden betyr da det? På forhånd takk! PS! Når jeg prøver med djuice får jeg ugyldig tilgangspunkt...sikkert fordi det er på telenor nette. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå