Halib Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hei, jeg har merket i de siste seks månedene at foten min har lett for å sovne. Det kan skje mens jeg sitter og ser på tv eller kjører bilen, eller tar buss eller tog. Dette bekymrer meg litt og lurer på om hva årsaken for dette være. Jeg er under 30 åra og det er vel ikke noe farlig? ser frem til gode råd.... Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Vet ikke hvorfor det skjer, men jeg tviler på at det er farlig. Det hender ofte jeg gjør det med vilje faktisk.. Kiler som **** når beinet våkner igjen! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Manglende blodtilførsel. Det kan være et tegn på sukkersyke, så du bør nevne det for fastlegen din neste gang du er der. Ingen grunn til å tro at du har sukkersyke dersom det er det eneste symptomet, det er jo tross alt noe som kan skje av helt vanlige grunner som litt ukomfortabel sittestilling o.l. IANAD. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=383537 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå