Gå til innhold

Mange WoW kontoer til salg uten at noe blir gjort med det.

Anbefalte innlegg

hei!

Ser på bruktmarked.no at det er mange som selger både WoW kontoer og klienter, noe som ikke er lov i følge Blizzards ToU og EULA.

Jeg har rapportert alle de annonsene for en liten stund tilbake, men det blir fortsatt ikke gjort noe med det.

Jeg håper at ved å si ifra litt mer åpent slik som dette, at annonsene vil bli fjernet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor bryr du deg i så stor grad at du orker å bruke tid på dette?

Selv tenker jeg noe slikt som at "dersom en fyr vil selge kontoen sin til en annen som ikke gidder å lvle sine egne characters, vil dette få noen negativ innvirkning på meg? Nei."

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei,

jeg vil ikke svare på vegne av bruktmarkedet da jeg ikke vet hvilke regler de har satt, men det er så vidt jeg vet ingenting i de norske lovene som gjør dette salget ulovlig. EULA og andre slike tekster er ikke juridisk bindene og eneste grunn til å forby slike salg er "fordi produsenten ikke ønsker det".

Lenke til kommentar

Det er ikkje lov med sal/bytting av WoW-kontoer, så eg vil tru desse blir fjerna så fort dei ansvarlege har anledning. Eg reknar med at dei som styrer med bruktmarkedet og har det travelt i førjulstida, så ting kan sikkert ta litt lenger tid enn normalt. Uansett er det bra at folk tek seg tid til å rapportere. :)

Da har admin for bruktmarked.no bestemt at annonser vedrørende salg/bytting av Wow-kontoer slettes.

Gamer.no og HW-nettverk ønsker å ha rene linjer ang. lisenskravene fra spill-leverandører.

Mvh

Jarmo :)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Latterlig spørr du meg... Hva så om de selger kontoene sine til folk som er late. Har det noen som helst form for innvirkning på oss andre? Er jo ikke akkurat slik at Blizzard kommer på www.bruktmarked.no og saksøker dem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • Opprett ny...