annejohn Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Smashing Pumpkins er "gjenforent" med bare to originalmedlemmer. Nå står Oslo for tur. Les mer Lenke til kommentar
Swictor Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Smashing Pumpkins er "gjenforent" med bare to originalmedlemmer. Nå står Oslo for tur. Les mer Jeg skal ikke dit, for jeg skal til Mars Volta rett før. YAY! Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Corgan kan kalle seg hva som helst -- utenom "Smashing Pumpkins". Beklager, men uten D'arcy og James er det ikke det samme bandet. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Corgan kan kalle seg hva som helst -- utenom "Smashing Pumpkins". Beklager, men uten D'arcy og James er det ikke det samme bandet. Sånn er det bare. Smashing Pumpkins har jo alltid nærmest vært "Billy Corgan Band" hvor han utvilsomt har vært en dominerende frontfigur, så at D'arcy og James er borte syns jeg ikke er ille. Veldig fint at Chamberlin er med. Utvilsomt verdt prisen for både James og D'arcy. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 hadde vært helt rått å se smashing live. huff, har lyst til å dra. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Argh, det blir vanskelig å komme seg av gårde når det er The Cure den 11.. >< Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 smashing pumpkins var og er et konge band. gleder meg som en unge før sommerferien Zeitgeist er et sykt bra album. dermedbasta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg