Gå til innhold

Synspunkter ang Pirates of the Caribbean 4, Andre filmer som er dere synes er bra?

Stallone

Anbefalte innlegg

Hei, jeg så Pirates of the Caribbean 3 nå, må si jeg var meget imponert av den! Men hva sier dere? Vil dere ha en Pirates of the Caribbean 4 film? Det vil i alle fall jeg! Fant denne diskusjonen på slashfilm.com

http://www.slashfilm.com/2007/05/30/will-d...ntain-of-youth/

Vil også at dere poster deres favoritt film! er alltid på utkikk etter nye filmer vet du :D alle filmer er velkommen her :p men ta gjærne å begrunn hvorfor dere liker akuratt den filmen som dere liker da :p diskusjonen ang Pirates of the Caribbean fortsetter som før :)

Endret av Stallone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan de ikke heller bruke pengene på å lage god film?

Skjønt enig. Jeg så den første, og utover scena i begynnelsen der Depp seiler inn til havna, og at Depp var med i filmen, så var det en ulidelig kjedelig smørje. Oppfølgerne har jeg ikke giddet å kaste bort tid på.

Uansett, det har vel vært snakket såvidt om en eventuell ny PotC-trilogi, så det er vel ikke umulig at det kan komme en fjerde film med tid og stunder. Ikke at det bryr meg i det hele og det store, men fint for dem som liker filmene.

Lenke til kommentar

Haha, latterlig at dere hater på pirates of the caribbean bare fordi den er såpass kommersiell. Det er gode filmer, gode skuespillere og gode storylines i hver film. Jack sparrow er en av de kuleste rollene siden krigen uansett.

Jeg tror de slutter med Pirates of the caribbean 3. Håper også de slutter der, blir dumt å lage noe oppfølger nå med det første. Hvis de gjør det er det isåfall bare for å melke kua for alt den er verdt.

Lenke til kommentar
Haha, latterlig at dere hater på pirates of the caribbean bare fordi den er såpass kommersiell.

Hvor har du det fra at jeg hater PotC fordi det er en kommersiell film? Hvor i den forrige posten min står dette? Jeg hater den fordi jeg syntes den var kjedelig og dårlig, ikke fordi den var kommersiell.

Lenke til kommentar

Synes de bommet med 3en.

1en fikk vi smaken med de "døde", nytt og spennende konsept noe vi ikke har sett på lenge. Bra humor, og svært likbar roller på begge sider.

2en fikk vi de "Sjøfolka", også nytt og spennende. Svært orginal og rå effekter. Sammen med svært bra eventyfortelling.

3en fikk vi ingenting, "Sjøfolka" også noen "Samurai" inspererte folk...som var temmelig kjedelige og hadde ingenting fasinerande med dem. Hele filmen gikk på at vi likte de som vi ble kjent med i de 2 første filmene. Alt fokuserte på folka. Svært like eventyr følelse som de andre to. Men likevel morro, men gav like.

Jeg fikk en rart følelse at 3en var insperert fra Stephen Kings Gunslinger serien. Med det rare som skjedde og de andre deminsjonene.

Så jeg virkelig håper de IKKE lager mer. Tror dem melket den kua veldig bra.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Den tredje filmen sugde balle. Den andre filmen var bare på kanten til å innlede intimkontakt, mao; den sugdne nesten balle.

Den første var knall. Da var Jack Sparrow ny og tøff, men så ble han bare slitsom.

Den første og den andre har i det minste sine underholdningsverdier, though. Tredje filmen var kjedelig.

Lenke til kommentar
Hæ? synes du ikke Pirates of the Caribbean er en god film? kan du være så snill å begrunde det svare?

Vel, nummer en i rekka var ikke så aller verst, men nummer to var en smørje uten like. Historien var både meningsløs og dårlig fremstilt. Treeren har jeg ikke sett ennå, da alt av omtale tilsier at den er alt som var galt med toeren bare dobbelt opp.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Hæ? synes du ikke Pirates of the Caribbean er en god film? kan du være så snill å begrunde det svare?

Vel, nummer en i rekka var ikke så aller verst, men nummer to var en smørje uten like. Historien var både meningsløs og dårlig fremstilt. Treeren har jeg ikke sett ennå, da alt av omtale tilsier at den er alt som var galt med toeren bare dobbelt opp.

okey. må bare spøre, åssen filmer liker du da? høres ut som du har en sånn spesiel greie til film :p gidder du å nevne noen filmer? liker du Stallone og Arnold filmer osv?

Lenke til kommentar
okey. må bare spøre, åssen filmer liker du da? høres ut som du har en sånn spesiel greie til film :p gidder du å nevne noen filmer? liker du Stallone og Arnold filmer osv?

Jeg liker filmer i alle sjangre, i grunn, og Stallone og Schwarzenegger synes jeg har vært med i mye bra. Den eneste grunnen til at jeg ikke liker de to siste PotC-filmene er som sagt det faktum at historien er teitere enn en amøbe.

Lenke til kommentar

Jeg liker filmer i alle sjangre, i grunn, og Stallone og Schwarzenegger synes jeg har vært med i mye bra. Den eneste grunnen til at jeg ikke liker de to siste PotC-filmene er som sagt det faktum at historien er teitere enn en amøbe.

gidder du å nevne noen filmer? et på utkikk etter nye filmer sjønner du :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Haha, latterlig at dere hater på pirates of the caribbean bare fordi den er såpass kommersiell. Det er gode filmer, gode skuespillere og gode storylines i hver film. Jack sparrow er en av de kuleste rollene siden krigen uansett.

Haha, latterlig at du ikke respekterer andres meninger og i tillegg legger ord i munnen deres.

Jeg synes ikke det er spesielt gode filmer. Den første var oppskrytt, den andre var grei nok og den tredje var en sørgelig avslutning (forhåpentligvis). Å kalle Orlando Bloom (og til dels Keira Knightley) for en god skuespiller er å ta litt vel hardt i - han er kanskje den dårligste skuespilleren i verden i forhold til lønnen han får.

Filmene er forøvrig skrevet av blant andre Ted Elliott og Terry Rossio, to manusforfattere som er eksperter på å skrive forholdsvis døve blockbusters. PotC-filmene legger ikke akkurat veldig skjul på at de prøver å bite over så mye som mulig, slik at flest folk skal se den. Det blir liksom litt for barnevennlig til å være skikkelige piratfilmer.

Lenke til kommentar

1ern var hyggelig underholdning, men 2ern var heller laber, og vakte ikke noen trang til å se 3ern.

Jack Sparrow var artig i første filmen, men så blir han ganske slitsom i lengden. Det er nå ingen hemmelighet at det er han som trekker folk (flest) til å se filmene, og for eksempel hele kjærlighetshistorien til Keira og Orlando (et par utrolig fargeløse skuespillere, og sistnevnte er bare kjip) opplever jeg som ren fyllmasse. Kjedelig er det i alle fall.

Lenke til kommentar

Likte godt den første filmen, nr. 2 var også morsom, men mer på en komisk måte, og det faktum at jeg så den en natt jeg var særdeles overtrøtt, så jeg lo av det meste og syntes mange av scenene var helt hysteriske.

3'ern var altfor lang, den kunne lett vært kortet ned en del. Den tok jo aldri slutt. Syns de kan spare seg å komme med en 4'er egentlig, de har sagt at det skulle bli en trilogi, og da er det bare teit og melkete at de skal spy ut en fjerde film.

Men for all del, klarer de å lage den bra, så skal jeg ta imot den med åpne armer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...