WiruZ Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Hei Har ca 8500 til å bruke på pc og skjerm. Vil at den skal kunne dra spill, (gjerne maks innstillinger på WoW) men trenger ikke allverdens med lagringsplass (holder nok med 150-200GB). Skjermen jeg har sett meg ut er: Samsung 22" Endret 4. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Lorentzt Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hei Har ca 8500 til å bruke på pc og skjerm. Vil at den skal kunne dra spill, (gjerne maks innstillinger på WoW) men trenger ikke allverdens med lagringsplass (holder nok med 150-200GB). Skjermen jeg har sett meg ut er: Samsung 22" Samsung skjermene koster rimelig 'mye', så du sliter med å få resten til 6k. Serlig hvis du også trenger OS. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det blir ikke noe problem å få resten til 6k. E6750 8800GT 250gb HDD (7200RPM) 2 gb DDR2 800mhz RAM Asus P5KC. OS har du vel? Siden du har spilt WOW. Det der kommer på ca 6 k. Lenke til kommentar
WiruZ Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Hmm.. Er det noen skjermer som holder kvalitet til en billigere penge? Evt. om noen av "ferdigpakkene" til komplett er noe å satse på. Lenke til kommentar
Lorentzt Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det blir ikke noe problem å få resten til 6k. E6750 8800GT 250gb HDD (7200RPM) 2 gb DDR2 800mhz RAM Asus P5KC. OS har du vel? Siden du har spilt WOW. Det der kommer på ca 6 k. Forsto det slik at han skulle ha ny pc, og da har han vel tenkt å gi bort den gamle, eller selge den. Da trenger han trolig kasse, strøm, tastatur, mus, m.m også. Alternativt er det bare en liten oppgradering, og da kan det være at han både har hd og ram fra før. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Skal lage et enkelt oppsett til ham da. Så får han se. Setter maks pris på det til 7000 jeg, eksl skjerm. Er det greit? Ja, her er det jeg tror er bra til 7k da: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=60482 De var så sinnsykt dyre på OS hos Amentio, så det må du bare finne deg en annen plass. Mvh LockBreaker Endret 4. desember 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
WiruZ Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Så fint ut det LockBreaker, men har jo nesten en 1000 lapp ekstra å bruke. Irriterer meg at jeg ikke har no særlig peil selv.. Men det jeg hadde tenkt meg var en CoreDuo prosessor, som du jo hadde funnet. 2/3GB ram og et ok skjermkort. Endret 4. desember 2007 av WiruZ Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Det der er uten skjerm da. Skjermkortet er mer enn ok. Det er det som gir mest bang for the buck akkurat nå og yter tett opp imot 8800GTX, som er noe av det beste du får tak i per dags dato. Endret 4. desember 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
WiruZ Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Da blir det det skjermkortet, er den prosessoren god? Og er det nok med 2gb ram? Eller burde jeg legge litt mer penger i det? Tusen takk for alle svar så langt. Lenke til kommentar
WiruZ Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Det der er uten skjerm da. Skjermkortet er mer enn ok. Det er det som gir mest bang for the buck akkurat nå og yter tett opp imot 8800GTX, som er noe av det beste du får tak i per dags dato. Hvordan ser dette ut? https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=60537 Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det der ser veldig bra ut. Men vent litt med å kjøpe det tastaturet. Det er kun engelsk layout, men det er stor sjanse for at det kommer med norsk layout (norsk tastatursett) til jul. Kilde: Norsk nettbutikk med god kundeservice. Lenke til kommentar
WiruZ Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Det der ser veldig bra ut. Men vent litt med å kjøpe det tastaturet. Det er kun engelsk layout, men det er stor sjanse for at det kommer med norsk layout (norsk tastatursett) til jul. Kilde: Norsk nettbutikk med god kundeservice. Ja, var litt skeptisk til det layoutet. Men er det egentlig så viktig? I såfall kjøper et billig skvipe-tastatur i mellomtida.. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Visst du ikke har behov for tastene "æ","ø" og "å," så er det ingen krise. Men jeg vil anbefale deg å vente. Går du på skole? I så fall tror jeg det blir vanskelig å levere inn en stil med to A-er i stedet for en "Å," visst du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
EKHH Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hmm, du må legge på noen kr estra. Den skjermen koster 500 kr mer, den prisen du ser i prisguiden er for en Bvare som ikke finnes. Og du har også glemt lydkort. Dette er lurt å ha hvertfall hvis du skal spille etc. Det integrerte lydkortet på hovedkortet pleier å være relativt dårlig, spessielt på de billigere modellene. Lenke til kommentar
WiruZ Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Hmm, du må legge på noen kr estra. Den skjermen koster 500 kr mer, den prisen du ser i prisguiden er for en Bvare som ikke finnes. Og du har også glemt lydkort. Dette er lurt å ha hvertfall hvis du skal spille etc. Det integrerte lydkortet på hovedkortet pleier å være relativt dårlig, spessielt på de billigere modellene. Hvordan ser du at det er b-vare? kunne du funnet en som ikke er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå