Predator Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Når jeg er inne i en mappe og skal markere mange undermapper lagger det noe innmari.... (Markerer med musa) Det blir brukt 100% av cpu!!!!! Går den ann å få ordnet dette slik at det ikke lagger? Hva er galt?? Har en T-Bird @ 1540 Mhz, abit kt7a, 512 MB ram.... Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Vil tippe dette er en hardware konflikt og ikke noe med XP. Lenke til kommentar
BadGuy Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Høyre-klikk "My Computer" Velg Propertiesadvancedperformance options der skal det være noe valg som gjør at du kan fjerne den blå bakgrunnsdfargen når du merker mapper. Ta bort denne og alt blir mye bedre. Vil ellers anbefale http://www.tweakxp.com. Ligger masse kjekke småting du kan gjøre med XP der. Lenke til kommentar
Predator Skrevet 7. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2002 Takk for svar!!! :smile: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Quote: On 2002-01-07 10:12, BadGuy skrev:Høyre-klikk "My Computer"Velg Propertiesadvancedperformance optionsder skal det være noe valg som gjør at du kan fjerneden blå bakgrunnsdfargen når du merker mapper.Ta bort denne og alt blir mye bedre.Vil ellers anbefale http://www.tweakxp.com. Ligger masse kjekke småting du kan gjøre med XP der. Det er selvsagt ikke det som er galt når han har en T-Bird @ 1540 Mhz, abit kt7a, 512 MB ram... PC Det er mulig skjermkortet ikke er skikkelig installert. ta å flytt et vindu frem og tilbake så fort som mulig, hvis det lagger da er det sannsynligvis skjermkortet som må installeres Lenke til kommentar
Predator Skrevet 7. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2002 Det lagger ikke i det hele tatt når jeg flytter på vinduer. Har et geforce 256 kort som bruker driverne som fulgte med i win xp... Skal snart bytte ut geforcen med radeon 8500 Det lagger i allefall ikke lenger etter at jeg skrudde av blåfargen... Men fremdeles 100% cpu ussage når jeg markerer mange dokumenter under en mappe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå