Shibiz Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Nei det tror ikke jeg heller.. Derfor kommer Esso-Parko til og anmelde henne. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Nei det tror ikke jeg heller.. Derfor kommer Esso-Parko til og anmelde henne. Jeg har lurt på en ting og siden du jobber i parko stjeler jeg denne litt til og spørre ^^ Hva skjedde med den hvite bilen som sto i parkeringshuset i mange år? :!: Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Sikker på at bilen er hvit? Isåfall vet jeg ikke noe om det, men jeg kan finne ut av det hvis du vil. Nå står det en lilla bil i 1 etasje som har stått der lenge. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Sikker på at bilen er hvit? Isåfall vet jeg ikke noe om det, men jeg kan finne ut av det hvis du vil. Nå står det en lilla bil i 1 etasje som har stått der lenge. Sære mennesker som parkerer der noen ganger ass.. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Jau, du kan tro jeg har møtt på MANGE rare folk Men det er bare hyggelig Lenke til kommentar
V_B Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Oh noes, shababen passer på parko! Det er bra du hooka henne shibiz! Lenke til kommentar
-Mazor- Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 LOL til deg, pass på dine egne saker. Jævla sladrefaen. Stygge faenskap!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå