Shibiz Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det er en ny sheriff i Kristiansand.. http://www.fvn.no/nyheter/kristiansand/article535988.ece Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Du som ringte til politiet? Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Du som ringte til politiet? Ja. Endret 3. desember 2007 av Shahab Lenke til kommentar
olemedkrutt Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) LOL til deg, pass på dine egne saker. Jævla sladrefaen. Endret 3. desember 2007 av olemedkrutt Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 LOL til deg, pass på dine egne saker. Jævla sladrefaen. Du som ble tatt? Om ikke så skjønner jeg ikke problemet ditt. Knasking er fy.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Stakkars da :O Sikkert utsultet og blakk Lenke til kommentar
skraml Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 LOL til deg, pass på dine egne saker. Jævla sladrefaen. Personangrep. jeg sladrer til moderator! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Må ha lite å skrive om den avisa når smånasking blir ein heil artikkel. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Må ha lite å skrive om den avisa når smånasking blir ein heil artikkel. Det er fvn. Og ja, det skjer ikke så mye i kr.sand Men om hun hadde penger? Ja, det hadde hun, men hun ville bare ikke betale for seg. For etter at jeg tok henne var hun villig til og bla opp med penger.. Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det er en ny sheriff i Kristiansand.. Eller i kardemomme by Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Du har sunket lavt når du nasker fra parko.... Markens er jo rett ved siden av Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) LOL til deg, pass på dine egne saker. Jævla sladrefaen. Lol du vet det at det hun gjorde går utover alle på en måte i kristiandsand ja jeg fulgte faktisk med i sammfunsfag idag :o Gz til tyve fangeren Endret 3. desember 2007 av xaviator Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 LOL til deg, pass på dine egne saker. Jævla sladrefaen. Du som ble tatt? Om ikke så skjønner jeg ikke problemet ditt. Knasking er fy.. Dårlig for tannebissene dine. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) sier operasjonsleder Arne Arnesen ved Agder politidistrikt Stakkars mann Men all stjeling er forbudt uansett åssen man vender på det. Nå vet vi ikke bakgrunnen til denn kvinnen men det kan faktisk hende hu er helt blakk, nøden osv.. Men da finnes det alltids andre steder man kan få hjelp, så til syvende og sist vil jeg bare si at trådstarter gjorde en god gjerning. Pluss i boka til deg, hehe. Edit: Leif Endret 4. desember 2007 av Pyrellus Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hun prøvde jo å betale etter hun ble tatt. sikkert ute etter litt spenning i vherdagen. Stolt av deg jeg shahab Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Må ha lite å skrive om den avisa når smånasking blir ein heil artikkel. ja det sier litt.. Lenke til kommentar
Quast Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hva er det med de feminister? Det er jo opplagt at hun hadde stjålet, men de gir seg ikke så lett med å forsvare henne @ kommentarfelte under artikkelen. Stoler på deg Shahab Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hva er det med de feminister? Det er jo opplagt at hun hadde stjålet, men de gir seg ikke så lett med å forsvare henne @ kommentarfelte under artikkelen. Stoler på deg Shahab Leste di jeg også.. tror ikke hu er uskyldig akkurat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå