gigax Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Tror folk flest kan drite i å kommentere skrivefeil, ettersom 90% av postene her har inneholdt, nettopp, skrivefeil. Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg vil anbefale Thermalright Ultra120 Extreme, dette er den beste luftkjøleren som er å få i dag, og yter på bedre enn en del middelmådige vannkjølingsoppsett. gigax: spellcheck this! Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Ok takker wibla, men par ting... tror du den passer i et Antec nine hundred, OG.. hvilken vifte anfebaler du meg og sette på den? jeg tenkte på en papast vifte, hørt de kjøler meget godt.. bryr meg ikke så mye om støy osv, og er det 120 mm vifte som skal monteres på eller er det 80/90? Lenke til kommentar
Espen3 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 120mm, vet ikke så mye om vifter så skal la andre fortelle deg det Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 ok, har lest at mange har problemer med og montere den og, pga de klager over at de ikke har fått tilstreklig med deler ^^ at noe mangler osv.. =S Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 ok, har lest at mange har problemer med og montere den og, pga de klager over at de ikke har fått tilstreklig med deler ^^ at noe mangler osv.. =S Det er forde de ikke har sånne forum/forumfolk som vi har her, som kan forklare de at det jævla klipset som følger med, er ment for og feste vifta, ikke kaste Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 hehe ok=) men ja, noen anbefalinger på en bra 120mm vifte?=) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 hehe ok=) men ja, noen anbefalinger på en bra 120mm vifte?=) Mist Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Link please=) har sett på Papast sine, eller hva de heter, har rundt 2000 Rpm, om man kaller det det.. hvertfall den ser bra ut Lenke til kommentar
Espen3 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hørt mye bra om Noctua Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Har selv Thermalright Ultra-120 eXtreme, og må si jeg er veldig fornøyd med denne. Kjøler veldig godt, og ser heller ikke værst ut. Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Bra bilde btw=) hvordan vifte er det, og kan man sette på 2?... lurer veldig på om den kommer til og passe i et antec ninehundred kabinett Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Viften er en mist 16db fra netshop. Det er mulig å feste på en på hver side, men det følger kun med festeordning til den ene siden, så da må du inprovisere i tilfelle. Og jeg tipper den passer i kabinettet ditt, slik som jeg har montert den går den jo rett ut fra hovedkortet. Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 okey greit, ja jeg får håpe den gjør det.. siden at den er såpass stor/lang, at når den går ut fra hovedkortet , er jeg redd for at den kan stange inn i kabinett døra, hvor jeg skal sette en ekstra vifte men får jo bare prøve^^ btw har du noen gode tips om hvordan og få på 2 vifter? eller holder det masse med 1? Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg syns det holder lenge med 1 om du ikke skal overklokke noe ekstremt...min klarer fint å holde E6850'en min ved grei temp på 4Ghz Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 ok greit:) jeg skal ha en quad, men regner med at den klarer fint og kjøle den med litt overklokking=) Lenke til kommentar
MPC Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 NOCTUA!!!!!! 1. Stille 2. Brae Alt du trenger! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 NOCTUA!!!!!! 1. Stille 2. Brae Alt du trenger! Har du prøvd TRUE, og sett i forhold? Lenke til kommentar
MPC Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 You are so TRUE, nei hakke sett på det. men har prøvd Noctua og er noctua fan Funkar for meg ivertfall Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 NOCTUA!!!!!! 1. Stille 2. Brae Alt du trenger! Har du prøvd TRUE, og sett i forhold? Tror han mener viftene til Noctua. Har selv 1 stk. 1200rpm vifte og 3 stk. 800rpm-vifter fra Noctua, og disse blåser godt med luft og bråker fint lite, men sliter veldig under mottrykk. På min Noctua NH-U12 slet vifta litt med å få gjennom godt med luft kontra uten motstand. Har hørt at Mist skal funke veldig godt på kjølere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå