Jo Are Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Hei vurdere og selge min ps3 og kjøp en stasjonær pc, da tenkte jeg på denne. Problemet er at jeg ikke har peiling på maskinvare så vet ikke om den er bra eller ei, kommer til å bruke den til filmtitting, nettsurfing og litt spilling. Kommer til å spille spill med samme grafikk som oblivion, greier denne pcen og kjøre det. Står jo at den er god til spilling men skeptisk med tanke på prisen, det følger jo tross alt med skjerm. Kom gjerne med andre forslag hvis dere mener det er bedre, kravene er at den ikke må kostemer enn 10000 kr (med skjerm), den må være ferdigbygd (ikke kom med en liste med deler) pluss at den må duge til mine gjøremål, på forhånd takk. Endret 3. desember 2007 av Tom-i-hue Lenke til kommentar
Plg Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hvilke spill har du? hehe Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Hvilke spill har du? hehe Har bare et (gta san andreas) siden jeg ikke har spilt så mye på pc før, men kommer til å kjøpe oblivion. Liker også bilspill og noen fps som for eksemel half life 2. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Har nå kommet fram til at pcen jeg vil ha er den jeg linka til i den første posten (komplett gamer a30), jeg lurer på om det er noen forandringer i oppsettet som kunne vært lurt. Kommer til å endre det slik at jeg får 4gb ram, andre forslag også? Håper den pcen er bra nok for meg. Endret 3. desember 2007 av Tom-i-hue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå