ticsyboy Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 hei! jeghar fått beskjed om å legge in følgende ting inn på min dns! SRV Record Text Record men jeg vet ikke hva jeg skal velge. det eneste jeg har på min dns er: A,MX,TXT,CNAME,URL og FRAME... MVH: Nicolas Lenke til kommentar
ticsyboy Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 hei! jeghar fått beskjed om å legge in følgende ting inn på min dns! SRV Record Text Record men jeg vet ikke hva jeg skal velge. det eneste jeg har på min dns er: A,MX,TXT,CNAME,URL og FRAME... MVH: Nicolas trenger hjelp kanske fort Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Kanskje disse kan være til hjelp: http://en.wikipedia.org/wiki/SRV_record Og: TXT record (16): allows an administrator to insert arbitrary text into a DNS record. This has been used to implement new functions with DNS support without allocating new record types. For example, this record is used to implement the Sender Policy Framework and DomainKeys specifications. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Flyttes til riktig kategori... Lenke til kommentar
ticsyboy Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Kanskje disse kan være til hjelp:http://en.wikipedia.org/wiki/SRV_record Og: TXT record (16): allows an administrator to insert arbitrary text into a DNS record. This has been used to implement new functions with DNS support without allocating new record types. For example, this record is used to implement the Sender Policy Framework and DomainKeys specifications. nei det hjalp ikke:( Lenke til kommentar
ThorB Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 hei! jeghar fått beskjed om å legge in følgende ting inn på min dns! SRV Record Text Record men jeg vet ikke hva jeg skal velge. det eneste jeg har på min dns er: A,MX,TXT,CNAME,URL og FRAME... MVH: Nicolas kan jeg spørre hvorfor du har fått beskjed om dette? Lenke til kommentar
ticsyboy Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 hei! jeghar fått beskjed om å legge in følgende ting inn på min dns! SRV Record Text Record men jeg vet ikke hva jeg skal velge. det eneste jeg har på min dns er: A,MX,TXT,CNAME,URL og FRAME... MVH: Nicolas kan jeg spørre hvorfor du har fått beskjed om dette? hotmail! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå