Gå til innhold

Funker Shadow of The Colossus på PS3 40gb?

CurSe

Anbefalte innlegg

Leste nå nettopp i en tråd her i Sony-delen at PS3 40gb hadde litt bakoverkompabilitet, men det gjaldt bare de nyere spillene på ps2. Hvis det er et spill jeg har lyst til å tråle gjennom så må det være Shadow of The Colossus, men siden jeg ikke eier ps2 og slo til på Elkjøp sitt tilbud på PS3 så har jeg innsett at jeg aldri blir å teste dette spillet. Nå er håpet tent igjen og dermed spør jeg dere; Vil Shadow of The Colossus funke på PS3 40gb?

Så får vi se om ikke dere slukker håpet like fort som det kom :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
40GB kan kun spille av PS1 spill, absolutt INGEN PS2, men CurSe viss du kan linke til den tråden der personen har sagt dette. Skal jeg gi han et godt spank.

Jeg er ikke 100% sikker, men PS3 40 GB kan vel bare spille av PS1-spill du har kjøpt via PSN Store, ikke PS1-disker. Correct me if I'm wrong.

Lenke til kommentar
40GB kan kun spille av PS1 spill, absolutt INGEN PS2, men CurSe viss du kan linke til den tråden der personen har sagt dette. Skal jeg gi han et godt spank.

Jeg er ikke 100% sikker, men PS3 40 GB kan vel bare spille av PS1-spill du har kjøpt via PSN Store, ikke PS1-disker. Correct me if I'm wrong.

Vil man spille PS2 spill også, er det 60 gb man må kjøpe. Den er jo best:)

Lenke til kommentar

Jo, den spiller PS1-disker. Det er bare PS2-spill den ikke støtter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...