Ultrag Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Sliter litt med om jeg skal gå for et hovedkort som støtter PC2-9600 og 1 sett minnebrikker på 2GB. Alternativet er et Asus-kort til omtrent samme pris og 4GB med PC6400-minne. Alternativt kan jeg bruke første hovedkortet og kunne oppgradere senere, hvis disse to hovedkortene står ganske likt opp mot hverandre. Har jeg misforstått at det siste HK-et ikke kan kjøre PC2-9600? Så, hva ville dere anbefalt? Det kan bli aktuelt å oppdatere med mer minne om noen måneder, så første alternativet er kanskje klokest? Eller er det en grunn til at så få kort ser ut til å støtte 9600 og utvalget der er så lite? Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Du trenger ikke så kjapt minne. Hvorfor? Er så lite å hente på det, og at 6400 minne kan ofte uansett klokkes opp til slike hastigheter. Jeg kjører minne på 900 mhz stabilt nå (Corsair 6400 brikker) Men les igjennom denne tråden: http://www.evga.com/forums/tm.asp?m=61146&...key= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå