Beef_Supreme Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Har problemer med at etter eg instalerte vista 64 bit har world in conflict en tendens til å klikke (bluescreen fulgt av reboot) etter en spilt tid, dette kan være alt fra halvtime til timer men problemet er ganske iriterende selv om det skjer skjelden. Dette var ikkje et problem på XP32bit selv om pcen min et clocket. Problemløsningen til vista sier det er en driverfeil fra nvidia, men har den nyeste til nvidia. Problemet skjer ikkje i andre spill Eg har e6700, 8800gts 640mb, 4 mb geil ram Håper eg får noe hjelp =) Lenke til kommentar
MirMic Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 WIC er vel ikke laget for et 64 bits system ?? (kan hende det er fix på hovedsiden deres eller du kan spørrre der), Det er ikke mange programmer som er laget 64 bits systeme og da kan man få litt problemer. Lenke til kommentar
yodayoda Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 WIC funker fint for meg på vista x64 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå