k-nut Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg har nå hatt min panasonic GD67 i ca. 4 måneder og er ganske så fornøyd med den, det eneste er at den kan bli utrolig treig noen ganger. Det skjer hovedsakelig når jeg "surfer" på wap. Hvis jeg f.eks. skal søke etter noe, kan skriften komme kanskje 1 sekund etter at jeg trykket eller menyer henger igjen. Er det noen flere som har det slik, eller er det noe galt med min mobil? Knut Lenke til kommentar
Joachim Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Kan du fortelle litt om åssen du har satt opp wap'en på den?Får det ikke til (Har Telenorabb.) Gjerne link til side med ordentlig instruksjon. Takker! //J Lenke til kommentar
levlex Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Kan gå til butikken hvor du kjøpte herligheten og få oppgradert den til nyeste software, og se om det hjelper! Lenke til kommentar
Joachim Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Nyeste software?? Hihi...kan tenke meg at Elkjøp er istand til det.. Seriøst...skulle det ha noe å si?Er det noen måte å se hvilken versjon som ligger inne på en enkel måte? Har prøvd diverse nevnte oppsett her på sidene, men får bare feilmelding. Lenke til kommentar
k-nut Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg sendte en mail til panasonic om wap-oppsettet. Hvis du vil så kan jeg sende oppskriften til deg på mail. Er det mulig å oppgradere software på alle telefoner? Jeg har mine tvil om elkjøp har lagt vekt på å skaffe seg nyeste software til denne telefonen. Men skader ikke å sjekke... Lenke til kommentar
Joachim Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Det kan du gjerne gjøre.Samme hva jeg prøver på får jeg meldingen: "Nettverksfeil".... Lenke til kommentar
levlex Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Ja faktisk så forandrer nyere software telefonen din Lenke til kommentar
Joachim Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 ok,levex... :wink: vet du om telefonen må sendes inn eller kan butikkene ta seg av dette? j*vli trøttsomt at det skal være slik på en ny telefon da.. Lenke til kommentar
Multiflex Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 sliter litt med min panasonic gd67, får ikke wap til å funke, har sense optimal+ med telenor-nett, så jeg trenger oppsettet til telenor, gprs har jeg samme problem med.. Lenke til kommentar
Acey Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Hei folkens! Ville bare meddele at jeg har samme problemer med treghet på min GD67.. men når det gjelder wap-instillinger kan dere gå på djuice.no og finne instillinger der! Der har de generelle innstillinger som funker på det meste, men man må skrive dem inn selv. Og det er jo ikke særlig vanskelig... Min funker hvertfall! 8) Lenke til kommentar
Multiflex Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Oppsett Wap Djuice NorskServernavn Djuice Startside http://wap.djuice.no/ Last ned fun URL Portnr. 9201 Gateway IP 010.010.010.010 Service valg GSM GPRS Kretstype Automatisk Digitalnr.# +4790002280 AccessPointName Wap Analognr.# +4790002280 Bruker ID dj Bruker-ID dj Bruker passord dj Bruker passord dj Bekreft Normal Oppsett Wap Netcom Norsk Servernavn Netcom Startside http://wap.netcom.no/ Last ned fun URL Portnr. 9201 Gateway IP 010.254.254.010 Service valg GSM GPRS Kretstype Automatisk Digitalnr.# +4792000800 AccessPointName Wap.netcom.no Analognr.# +4792000801 Bruker ID wap Bruker-ID netcom Bruker passord netcom Bruker passord netcom Bekreft Normal http://www.it-avisen.no/forum/read.php?f=1...1&i=4728&t=4728 Lenke til kommentar
levlex Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 De fleste butikker fikser det, er bare å koble den opp mot en pc og så overføre software........... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå