Francesca_ Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ser at Tele2 har satt ned prisene igjen, og da er det jo slik at man enten kan portere eller ikke. Ringeprisen går ned 6 øre, mens startavgiften går opp 20 øre. Det nevnes ingenting om de 60 eller 100 gratis ringeminuttene, eller var dette kanskje bare i en begrenset periode? Vil det lønne seg og bytte? Det blir vel en 5-6 samtaler om dagen med en gjennomsnittsvarighet på kanksje 6-7 minutter. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 de minuttene du fikk gratis vil jeg tippe du fikk når du takke ja til abonnomentet, jeg deler ivartfall ut 100 gratis minutter til alle de jeg selger champion til over telefonen... og om det lønner seg og bytte kommer litt an på... har du fått en melding om du vil bytte så må du sende en melding til 2012 eller noe, så har du mye høyere minuttpris enn 45 øre... men om du ikke har fått en slik en, så har du allerede 39 øre i minuttet Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Porterte forrige gang, var kanskje et halvt år siden eller noe?? Det vil altså si at jeg ikke trenger portere en gang til? Har hatt Champion lenge, men fikk en melding for en stund siden hvor det sto at det nå var så så mange inkluderte ringeminutter i måneden. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Ettersom jeg vet, så er det ikke noen inkluderte ringeminutter i champion. Men jeg vil ikke si noe sikkert... For det er mange rare tilbud i systemet jeg ikke har kontroll over... men du trenger ikke portere det nr. ditt en gang til nei, for du har allerede 0.39kr i minuttet edit: ved nermere ettertanke så var det endel som fikk 100 gratis ringeminutter frem til nyttår... Endret 4. desember 2007 av Espen pai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå