Simen1 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Oransje er riktig, sorte er feil. Det skal være entall. Hvis det sto sort så ville ikke det stemt med spørsmålsformuleringen. Hvilken farge har PCB-en på BallistiX-modulene? Med andre ord, alle alternativene er grammatisk korrekte. Lenke til kommentar
thomasw Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Siden dere allerede er inne på skrivefeil: Hvilken selskap står bak Crucial? Heter det ikke hvilket selskap? Svar sendt, håper på premie Lenke til kommentar
EvileyeS Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Som totalt fargeblind, synes jeg det er direkte diskriminerende å spørre om fargen på forskjellige ting i en konkurranse... Lenke til kommentar
madammim Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Som totalt fargeblind, synes jeg det er direkte diskriminerende å spørre om fargen på forskjellige ting i en konkurranse... Du kan lese deg frem til svaret på nettet. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 simplet når du har 2 kit selv Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Som totalt fargeblind, synes jeg det er direkte diskriminerende å spørre om fargen på forskjellige ting i en konkurranse... Skulle kanskje hele nettet spilles inn på lydbok for de døve? Lenke til kommentar
Drittsekken Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Som totalt fargeblind, synes jeg det er direkte diskriminerende å spørre om fargen på forskjellige ting i en konkurranse... Skulle kanskje hele nettet spilles inn på lydbok for de døve? Eller kanskje helst for de blinde. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Som totalt fargeblind, synes jeg det er direkte diskriminerende å spørre om fargen på forskjellige ting i en konkurranse... Skulle kanskje hele nettet spilles inn på lydbok for de døve? DET hadde vært riktig slemt det. Stygging Carl Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Regner med at jeg har riktig svar, selv om jeg ikke aner hva en PCB er for noe! Når vil vinnere av konkurransene bli kåret? Lenke til kommentar
PHdZ Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jaudå, ganske vanskelig denna, iallfall, her er svaret: Ha, der vart du skremt ja, haha... hehehe... . Ein God Jul treng ein god spøk , Lykke til . Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Som totalt fargeblind, synes jeg det er direkte diskriminerende å spørre om fargen på forskjellige ting i en konkurranse... Skulle kanskje hele nettet spilles inn på lydbok for de døve? DET hadde vært riktig slemt det. Stygging Carl Mente seff blinde. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Lydbok for døve er da et genialt konsept. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Lydbok for døve er da et genialt konsept. Haha, jeg hadde så kjøpt aksjer i det selskapet! Jeg fant svaret etter mye monging ja Endret 3. desember 2007 av chokke Lenke til kommentar
Unox Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Var visst litt for kjapp på avtrekkern der gidt, skulle nok tatt en bakgrundssjekk på den fargedelen også. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Da har jeg svart. Håper bare jeg svarte riktig. Måtte nemlig gjette på spørsmål nr 1 . Giddet ikke å google i en all evighet siden sjansen for å vinne ikke er så ekstremt stor . Lenke til kommentar
synsing Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ja da har jeg svart bare noen minutter før fristen går ut. Håper jeg valgte riktig på spørsmål 1, var litt snedig den der. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Ja da har jeg svart bare noen minutter før fristen går ut. Håper jeg valgte riktig på spørsmål 1, var litt snedig den der. Ja, aner ikke hva PCB er . EDIT: Noen som kan komme med de riktige svarene? Endret 3. desember 2007 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Micron og sort svarte i alle fall jeg :o Lenke til kommentar
synsing Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg svarte hvertfall sort på grunnlag av en anmeldelse jeg fant av en litt annen modell: "The modules themselves are very nice. They have a gold color heat spreader attached to both sides of the RAM as well as the signature black PCB." Som sagt en annen modell, så kan godt hende det er feil. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) leste på en test av brikkene at de er levert av Micron og at PCB (ene) er svart (e) edit Nei, har har ikke link til testen, orker ikke lete nå må forte meg i senga ). Endret 4. desember 2007 av simalarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå