RBW Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Klikk for å se hva som skjuler seg i dagens luke! Les mer Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 ..."Hvilken farge?" Klarte ikke finne på noe ennå simplere idag eller? ^^ Carl Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Var rimelig enkel i dag ja;) Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) det første spørsmålet er nok litt lurespørsmål. Hva er egentlig en PCB? Endret 2. desember 2007 av SvennAndre Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Veit ikke engang hva PCB er .. .. men tror jeg tippa rett Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Printed Circuit Board bitches Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Bedre premie i dag enn i går ja! Skjønt, minnebrikkene har nesten blitt gratis, og jeg trenger egentlig ikke mer minne, men det er jo kjekt å ha til overklokking Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Fin premie i dag ja, bare synd jeg ikke har hovedkort til det. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Printed Circuit Board bitches Eller polychlorinated biphenyl? Eller Pakistan Cricket Board? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det var bedre ja!, fin premie. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Dette var en fin premie Håper jeg vinner de, har lyst på noen nye rambrikker. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Om det stemmer vet jeg ikke, men "blå" er det eneste som er grammatisk korrekt. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Har 4 slike brikker allerede, jaja, svarte jo likevel. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Om det stemmer vet jeg ikke, men "blå" er det eneste som er grammatisk korrekt. Sikker? Eller var det bøyningen du hengte deg opp i? Sorte - Ordbok.no Blå - Ordbok.no Oransje - Ordbok.no Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Kjempebra premie! Elsker dere HW.NO Bare vis jeg vinner da. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Om det stemmer vet jeg ikke, men "blå" er det eneste som er grammatisk korrekt. Sikker? Eller var det bøyningen du hengte deg opp i? Sorte - Ordbok.no Blå - Ordbok.no Oransje - Ordbok.no Oransje er riktig, sorte er feil. Det skal være entall. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Oransje er riktig, sorte er feil. Det skal være entall.Får du kjøpt enkelt-brikker lengre? Nope, skal nok være flertall ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Svar er avgitt, og man venter i spenning. Jeg måtte tenke meg om to ganger på andre spørsmål, men heldigvis fikk jeg hjelp fra Google. Edit: Og når jeg nå leser gjennom alle kranglepostene om hva som er grammatisk korrekt, slår det meg at hvis en leser heller snart kan det misforstås hva en snakker om. o.O Endret 3. desember 2007 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå