SiR0 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 I dag kan du vinne en splitter ny mobiltelefon fra Sony Ericsson. Les mer Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Denne gangen var det i overkant enkel spørsmål. Men jeg skal ikke klage, heller være glad for at de gidder å ha julekalender^^ Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ganske enkelt, men Sony ericsson har jo en K-serie, en W-serie, og en T-serie... Lenke til kommentar
hosthus Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg er sikkert blind, men hvor står det hvem som vinner de forskjellige dagene? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Vinnere annonseres en gang i uka. - Medarbeidere innenfor Hardware-nettverket kan ikke delta Jeg liker julekalendere... Må finne noen andre julekalendere å delta i, hehe. Hos Akam.no står det at medarbeidere og deres nærmeste familie ikke kan delta, det gjorde broren min litt irritert. :S Gjelder det hos dere også? Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Greie spørsmål her, så det skulle ikke være et problem å vinne, hadde det ikke vært for alle deltakerene. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Vinnere annonseres en gang i uka. - Medarbeidere innenfor Hardware-nettverket kan ikke delta Jeg liker julekalendere... Må finne noen andre julekalendere å delta i, hehe. Hos Akam.no står det at medarbeidere og deres nærmeste familie ikke kan delta, det gjorde broren min litt irritert. :S Gjelder det hos dere også? Det er grunnen til at man ikke ska gidde å være medarbeider . Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Vinnere annonseres en gang i uka. - Medarbeidere innenfor Hardware-nettverket kan ikke delta Jeg liker julekalendere... Må finne noen andre julekalendere å delta i, hehe. Hos Akam.no står det at medarbeidere og deres nærmeste familie ikke kan delta, det gjorde broren min litt irritert. :S Gjelder det hos dere også? Det er grunnen til at man ikke ska gidde å være medarbeider . Pssj, det er gøy og lønnet, hva er det å klage på? ^^ EDIT: Ja, bortsett fra at jeg ikke kan delta i kalendrene, da... Endret 3. desember 2007 av Yoshi Lenke til kommentar
Requi Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ikke for å klage ellernå, men de spørsmålene var lette "Håper jeg vinner" Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Får håpe det kommer noen sikkelige tunge spørsmål snart som bare jeg kan svare på, sånn som bh størrelsen til mora min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg