Pedro80 Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Hei folkens Jeg sitter å skal bygge meg en ny Pc, så er jeg på jakt etter en stille men god nok kjøleløsning til Xp2400+, er dette en grei løsning? Har fått det forespeilet at Silent Twin blir for varm.. -Enermax vifte UC12FAB, 22-39 dB -Fanadapter 80-120mm -Swiftech CPU-kjøler MCX462PLUS mvh Peder Lenke til kommentar
AJ Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Oppsettet ditt virker svært bra, du kan jo også ta en titt på alpha pal8045 fra 3dfxcool. Den er jo en god del billigere enn swiftecen, og den ligger ikke langt bak når det gjelder kjøleevne. Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 swiftech er jo noe av det beste på markedet. og enermax er utrolig gode vifter med hastighetsstyring. Der har du satt sammen en bra kjøle løsning vil jeg si. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg har selv dette oppsettet, bare Alpha PAL istedenfor Swiftech. Funker veldig bra! Lenke til kommentar
lk Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Har fått det forespeilet at Silent Twin blir for varm.. Tja, må ikke være slik. Kjører selv en 2400+ med Silent Twin (med ac3) og ligger på 44-46 ved idle og 50-52 med full load. Synes ikke det er så ille i et trangt midi-tower kabinett med kun 1 kabinettvifte. lk Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 bytt vifta med Titan ALU og Fanmate 1, så har du mitt oppsett. Har ikke testa enda, da jeg klarte (les:dum) å brekke en standoff. En ny ble sendt i posten, som Posten selvfølgelig klarte å rote bort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå