Cadesius Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hei! Skal kjøpe meg en ny gitar, men er fryktelig usikker på hva som er bra for meg. Jeg spiller mye metall og mye hard rock. Går for det meste i heavy metal. Er det noen som har erfaringer med Epiphone SG G-400? Evt. hvilke? Takk for svar på forhånd Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg har den! Jeg er veldig fornøyd, lettspilt, bra kvalitet på deler og arbeid. Jeg spiller også endel metal og rock, syns den funker veldig bra til det. Anbefales! Lenke til kommentar
Cadesius Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Tusen takk for svaret Det ble jeg glad for å høre Noen som tror at jeg blir lei den svarte finishen(med helsvart pickboard)? Endret 3. desember 2007 av Cadesius Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Kanskje litt kulere med en finish der man kan se treverket? min mening da. Plekterbrettet kan du jo evt bytte hvis du blir lei. Jeg liker den røde veldig godt, evt får du jo de faded finishene også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå