kloningen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Heihei! Lurte på om det er noen som vet hvor jeg kan skaffe meg lydsporet fra Filmen Kopps, hvor Benny Skriker og Skyter i skogen "mathafacka" osv .. ? Takk :] Thomas Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Kjøp, lei, eller lån filmen, last den inn på datamaskina, bruk et program for å "ta opp" lyden fra filmen. (Vet dessverre ikke navnet på noen prog.) Tviler sterkt på at noen har lagt ut det klippet på nettet. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Hørte nemlig en gang at en fyr hadde den som ringetone.. Får vel prøve det du sier Lenke til kommentar
athorb Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hvis du har det er det jo fullt mulig at klippet selges som ringetone et sted. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hvis ikke han hadde brukt mobilen til å ta opp fra filmen. Vet aldri hva folk gjør for å få en 'fet' ringetone. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hørte nemlig en gang at en fyr hadde den som ringetone.. Får vel prøve det du sier Sikker på at det ikke var "Mail, mothafacka!" fra EuroTrip? Den har nemlig noen av venna mine. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Ja det er jeg rimelig sikkerpå, bruker den lyden på msn når jeg får mail Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Fikset en nå Benny___Kopps.MP3 Endret 3. desember 2007 av glennandre Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Fikset en nå haha, det er så genialt dette lydklippet. Hva Benny sier på slutten der, har jeg aldri helt fått med meg.. :!: Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Parodierer vel Scarface. Så det første han sier (på slutten ) er sikkert cockroach. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Fikset en nå Nå fikk jeg jo nesten ikke lyst til å se filmen igjen :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå