Hollywood_ Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Funksjoner: -Kalender: Ja. -GPRS: Ja. -Email klient: Nei. Form: -Format: Helst slide. -Vekt: Under 100g helst. -Sprut/støtsikker: Neitakk. Skjerm: Fargeskjerm -Størrelse på skjerm: Minst 2 tommer. -Touchscreen: Nei. Pris: Jeg har mellom 1500-2000,- til rådighet, men kan gå opp til 2500,- hvis det er hvert det. Diverse: -Merke: Helst Sony Ericsson. -Kamera: Ja, minst 2mpx. -Videokamera: Trengs ikke.. -Symbian: Nei. -Infrarød port: Nei. -Blåtann (Bluetooth): Ja. -Minne: Skal ha minnekort, så trenger ikke så mye internminne. -Minnekort?: Jepps.. -MP3: Japp. -Triband: -UMTS/3G: Nei. -Wlan: Nei. -GPS: Nei. - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Nei. -Radio: Ja. -Bruksområder: Sender en del sms så en god meldingsfunksjon er viktig. Ser på en del videoer så en stor skjerm hadde ikke vært å forakte. Det jeg bruker telefonen mest til: Mp3, videoer, småspill og sms. --- Etter å kikket i et par uker nå så står det mellom tre telefoner for meg. SE w580i, SE k550i, SE s500i. Hadde vært konge å fått tilbakemeldinger og tips fra dere til hvilken jeg skal velge. Akkurat nå frister det mest å kjøpe en w580i for min del! Takk! PS: Jeg skal ha den i kontantkort. Endret 2. desember 2007 av Hollywood_ Lenke til kommentar
hekk Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) 1. w580i ville jeg helt klart valgt Fordi den har walkman 2mpx. kamera og ser pen ut. 2. k550i pen den og. bra kamera. -ikke walkman 3. s500 liker ikke denne fordi jeg synes den ser litt merkelig ut... Endret 3. desember 2007 av hekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå