Landeplagen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Gears of War er greit nok om man liker å spille med rasistiske, amerikanske fjortenåringer. Dette gjelder alle populære Xbox Live spill, så... Halo 3 og GoW er jo de mest poppe, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 COD4 er vel godt forbi Gears nå? Tror ikke like mange spiller Gears enda... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Er vel Halo og CoD 4 som ligger som mest spillt nå ja, men i Europa tror jeg CoD 4 ligger et par hakk over Halo 3 om man tenker populæritet Lenke til kommentar
bjeil Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Er vel Halo og CoD 4 som ligger som mest spillt nå ja, men i Europa tror jeg CoD 4 ligger et par hakk over Halo 3 om man tenker populæritet Det er jo ganske logisk, ettersom CoD4 er milevis forran Halo3. Har aldri forstått hva folk har sett i Halo-serien. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det er jo ganske logisk, ettersom CoD4 er milevis forran Halo3. Har aldri forstått hva folk har sett i Halo-serien. Ja, la oss nå diskutere det her da. GoW er sikkert på "tredjeplass". Lenke til kommentar
bjeil Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det er jo ganske logisk, ettersom CoD4 er milevis forran Halo3. Har aldri forstått hva folk har sett i Halo-serien. Ja, la oss nå diskutere det her da. GoW er sikkert på "tredjeplass". Vel, kanskje ikke.. Uansett, for å svare trådstarter anbefaler jeg både GoW og CoD4. Glimrende MP-spill. CoD4 er det som opptar tiden min for øyeblikket. Eneste som mangler i CoD4 er mulighet for coop på SP-campaign. Synes nesten det burde være obligatorisk i alle FPS-spill etter suksessen til GoW og Halo3 på samme området. Team Fortress 2 er også noe som kan anbefales. Ikke at jeg har spillt så mye av det, men av det jeg har spilt er det bare positive ting å si. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 GoW? Er jeg "lost in translation" eller betyr ikke GoW God of War? GeOW var vel forkortelsen på Gears of War? Ah fuck forkortelsene, jeg gir opp. Har Gears of War liggende hjemme så skal plugge det inn når jeg får tid og teste ut hvordan det er online. Håper dog det er bedre enn Counter-Strike har blitt. Der snakker du om bevis på at gode onlinespill kan ødelegges av premenstruelle fjortisser som går rundt å roper hvor god de er hele tiden. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 GoW? Er jeg "lost in translation" eller betyr ikke GoW God of War? GeOW var vel forkortelsen på Gears of War? Ah fuck forkortelsene, jeg gir opp. Ah, var det ikke opplagt at vi snakket om Gears her, i Microsoft forumet i en tråd om Xbox 360? Lenke til kommentar
bjeil Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 GoW? Er jeg "lost in translation" eller betyr ikke GoW God of War? GeOW var vel forkortelsen på Gears of War? Ah fuck forkortelsene, jeg gir opp. Har Gears of War liggende hjemme så skal plugge det inn når jeg får tid og teste ut hvordan det er online. Håper dog det er bedre enn Counter-Strike har blitt. Der snakker du om bevis på at gode onlinespill kan ødelegges av premenstruelle fjortisser som går rundt å roper hvor god de er hele tiden. God of war? Hvem faen er det? Vi snakker ikke om slike ubetydeligheter her på microsoft-forumet... Lenke til kommentar
KylesMom Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 "Ubetydelighet" var vel å ta litt i Jeg kunne godt tenke meg serien, eller en liknende velfungerende en, til X360 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Ah, var det ikke opplagt at vi snakket om Gears her, i Microsoft forumet i en tråd om Xbox 360? Vel, forkortelser kan ha en merksnodig effekt. Jeg trodde jeg snakket om Gears of War her på Microsoft forumet for en tid tilbake siden ved å bruke GoW forkortelsen og fikk slengt tilbake "Hva snakker du om?" hvor jeg da sa "Gears of War" og fikk et "det forkortes GeOW". Så når det kommer til forkortelser er ingen ting opplagt. For alt jeg vet kan folk forkorte Need for Speed for ME, og så si hvor dårlig ME er hvor jeg selvfølgelig er uenig og finner ut at jeg har tråkket i forkortelses salaten med begge føttene og litt fransk dressing på toppen, og i etterkant finne ut at internette har laget noe så teit som en slik forkortelse på Need for speed. Mass Effect forkortes XS.Selvfølgelig skjønner alle det. Slik går det når internette styres av premenstruelle fjortisser med påtenkt dun under nesen (sterkt forsterket av en stor klatt svart skokrem). Endret 5. desember 2007 av Bear^ Lenke til kommentar
KylesMom Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 med påtenkt dun under nesen (sterkt forsterket av en stor klatt svart skokrem). Assosiasjoner til Adolf Hitler. Bare meg, kanskje Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ah, var det ikke opplagt at vi snakket om Gears her, i Microsoft forumet i en tråd om Xbox 360? Vel, forkortelser kan ha en merksnodig effekt. Jeg trodde jeg snakket om Gears of War her på Microsoft forumet for en tid tilbake siden ved å bruke GoW forkortelsen og fikk slengt tilbake "Hva snakker du om?" hvor jeg da sa "Gears of War" og fikk et "det forkortes GeOW". Så når det kommer til forkortelser er ingen ting opplagt. For alt jeg vet kan folk forkorte Need for Speed for ME, og så si hvor dårlig ME er hvor jeg selvfølgelig er uenig og finner ut at jeg har tråkket i forkortelses salaten med begge føttene og litt fransk dressing på toppen, og i etterkant finne ut at internette har laget noe så teit som en slik forkortelse på Need for speed. Mass Effect forkortes XS.Selvfølgelig skjønner alle det. Slik går det når internette styres av premenstruelle fjortisser med påtenkt dun under nesen (sterkt forsterket av en stor klatt svart skokrem). Nå er det jo sånn at forkortelser vanligvis består av initialene til ordene som bygger opp spillets tittel. Traurig sagt (dikta jeg opp et ord nå? ) , men f.eks Need for Speed blir jo NfS, det kan ikke være noe helt tilfeldig. Gow vs GeoW er jo bare en måte å skille de på, det er jo selvsagt ikke egentlig galt å kalle Gears of War GOW, men det kan være forvirrende siden God of War tok den forkortelsen først Er for forkortelser, men ikke for mange i en setning Lenke til kommentar
bjeil Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Er for forkortelser, men ikke for mange i en setning Forkortelser og 1337 5p34k ("leet speak" for dere uinvidde ) er veien å gå. Endret 5. desember 2007 av bjeil Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 "Ubetydelighet" var vel å ta litt i Jeg kunne godt tenke meg serien, eller en liknende velfungerende en, til X360 Vi har jo Conan og Beowulf?!?!? Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 "Ubetydelighet" var vel å ta litt i Jeg kunne godt tenke meg serien, eller en liknende velfungerende en, til X360 Vi har jo Conan og Beowulf?!?!? Kan godt anbefale Conan, det er til tider veldig tilfredsstillende! Ved Crom! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Farcry til xbox er must! har ikke fått tak i selve spillet, men demoen har xbox live støtte og er morsom nok. Lenke til kommentar
KylesMom Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 "Ubetydelighet" var vel å ta litt i Jeg kunne godt tenke meg serien, eller en liknende velfungerende en, til X360 Vi har jo Conan og Beowulf?!?!? Kan godt anbefale Conan, det er til tider veldig tilfredsstillende! Ved Crom! Siden du annbefaler Conan, antar jeg at du har spilt mer enn demoen selv? For jeg har nemlig spilt demoen ( på PS3 ), og jeg synes personelig at det var helt - i mangel på bedre formulering, dritt Men grunnen er vel at jeg sammenlikner det med spill som God of War i samme sjanger, og til gjenngjeld er jeg ingen fan av the Conan historiene. Er bare interessert i å høre meninger om det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå