Footy Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Spørsmål, om man vinner en dag, blir man automatisk fjernet fra trekningen de andre dagene? Mao, går det ann å vinne mer enn 1 gang? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hvorfor skulle det ikke det? Selv om du vinner i Lotto en gang så kan du jo vinne flere ganger. Men det får vel komme en fra HW.no og svare på dette. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) jeg er helt enig med deg, men jeg vil vite. Om det er slik kommer jeg til å være selektiv med hvilke dager jeg melder meg på... Sånn som i dag ville jeg ikke valgt meg på om man bare kunne vinne 1 gang Edit: trykkleif Endret 2. desember 2007 av Footy Lenke til kommentar
RBW Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Man kan være med en gang per dag. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Dette var svaret vi fikk forrige gang også, men det er jo ikke dette vi lurer på. Igjen: Kan man vinne fler en 1 gang? Lenke til kommentar
EC Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Man kan være med en gang per dag. Det skulle vel være svar godt nok? Lenke til kommentar
foffle Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ja det kunne vært det Hade det bare vært det man spurte om. Hvorfor ikke bare svare på spørsmålet som blir stilt. Jeg tolker svaret slik; ja, det kan man. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Sorry, jeg blir litt frustrert her nå. Julekalenderen er over for lenge siden, men kunne fortsatt tenkt meg et svar.. Jeg har fått 3 svar fra mod. ol. lignende nå. Dere alle sier det samme "Man kan delta 1 gang pr. dag" Vær så snill, les spørsmålet, det er ikke dette vi/jeg spør om i det hele tatt Kan man vinne flere ganger.... Om jeg vant kalenderen 5. Desember... så trekker dere navnet mitt igjen 17. Desember. Tenker dere da; 1. "Han har vunnet allerede, så vi trekker en annen" 2. " Oj! Han har vunnet tidligere også, heldigrisen får tilsendt 2 premier" Lenke til kommentar
Footy Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Tusen tusen takk Aetius... det var alt jeg vill ha svar på... Du blir herved notert ned i mitt testament Lenke til kommentar
EC Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg har fått 3 svar fra mod. ol. lignende nå. Dere alle sier det samme "Man kan delta 1 gang pr. dag"Vær så snill, les spørsmålet, det er ikke dette vi/jeg spør om i det hele tatt Da har du faktisk fått et fullgodt svar, Footy. Du har fått svaret "man kan delta 1 gang pr. dag". Ergo kan du delta 1 gang den 1. desember, 1 gang den 2. desember og så videre. Ettersom du kan delta hver dag (maks 1 gang per dag), kan du også vinne hver dag. Og vinner du flere ganger - da er du jo heldig. Det står ingen plasser at tidligere vinnere ikke kan delta. Som tidligere sagt i denne tråden: det er mulig å vinne i Lotto flere ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå