snowflakes Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) jeg får ikke koblet meg til xbox live! Jeg koblet xbox'en direkte til modemet og det funket ikke da heller det kom feil på ip'en på den "test connection" funksjonen. Hva er feil? Endret 2. desember 2007 av fredrik Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Har du koblet via router eller direkte til modemet? Sjekk hvilken IP xboxen har da, om noen. Er mulig du må gi den en manuelt. Lenke til kommentar
snowflakes Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 den er koblet rett til modem. IP xboxen har er satt på automatisk henting. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Emnetittelen har blitt endret, sånn at den bedre beskriver problemene dine. På den måten kan det hende at flere blir oppmerksomme på tråden, og du får hjelpen du trenger. Mer om bruken av emnetitler finner du under Nettikette, som man bør lese gjennom. Ikke kommenter dette innlegget. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Vel, kan du sjekke at den faktisk får en IP da? Skal være under nettverk ett sted. Lenke til kommentar
arcatus Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hadde samme problem, har netttilgang fra Bredbåndsservice, problemet for meg var at jeg ikke hadde tilgang til flere ip-adresser. Fikset dette ved å kjøpe meg en router/wifi-boks som deler ut private lokale-adresser. Lenke til kommentar
pompews Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hadde samme problem men jeg skrev inn alt av DNS og IP-adresser manuelt på Xboxen, og koblet den kabelen i modemet. Da virket det. Lenke til kommentar
snowflakes Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 hva skal jeg skrive på DNS og IP-adresser? Lenke til kommentar
snowflakes Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 rart at det ikke fungerer, det virket jo før. Skulle koble den til så virket den pluselig ikke Lenke til kommentar
snowflakes Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 ingen som vet? Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 ingen som vet? Hva er det første man gjør når direktekobling mot modem ikke fungerer? Tipper at F.A.Q hos microsoft og hos din ISP beskriver nøyaktig hva man skal gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå