peffi Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Har nettopp kjøpt meg en FS si1520 bærbar. Den har 4 USB innganger og DVI. Fra før har jeg en FS CRT 19" skjerm og en HP 950C printer som jeg fremdeles ønsker å bruke. Disse er 5-6 år gamle. Saken er jo at det ikke er mulig å trykke ledningene fra skjermen og printer inn i den bærbare. Noen som vet om det finnes adaptere/ledninger som løser problemet? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) den gamle printeren har en såkalt LPT. der får man kjøpt et slikt adapter: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=329330 men har sett på nett at denne skal ha usb.. se etter om du har et firkantet hull på ca 1x1cm, hvis den har det trenger du kun å kjøpe en usb kabel.. (mest sannsynlig) til skjermen din kan du bruke en dvi til vga plugg: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=106841 Endret 2. desember 2007 av Dewil Lenke til kommentar
peffi Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Det var jaggu raskt svar! Tænk u... Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Om du har Vista på den bærbare kan det være en fordel å sjekke om det fins Vista drivere til skrivern først=) Lenke til kommentar
peffi Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Ai c. Har Vista HP og skal sjekke ut driver. Takk for tips! Lenke til kommentar
peffi Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 HP 950c har USB, og driver er innebygget i Vista. Adapter DVI han VGA hun er å få kjøpt bla på Digital Impuls i Møllergata i Oslo. Problemet løst Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 godt du fikk en løsning på det. lykke til videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå