fbassbassbass Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Haha, neste gang skal det jo faktisk bli en struktur i det Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Jeg mener å huske at jeg likte Pestifere bedre enn dette. Og nei, jeg har ikke møtt dere (da jeg regner med at det var meg dere siktet til). Forøvrig kan det sikkert bli bra, selv om jeg ikke syntes noe om verken teksten eller lyden. Edit: Det kan være at jeg setter tekster høyere enn de fleste, eller legger vekt på andre lyriske trekk, men det får så være. Jeg sier bare hva jeg mener, og er sterk nok til å stå alene for det. Endret 4. januar 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Men da sier vi det sånn at vi fikser det til neste innspilling. Trodde folk skulle like litt brutal lyd! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Dårlig lyd =/= brutal lyd. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 har en brutal lyd etter mine mål. Det dere har er skitten/dårlig lyd. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Nei dette har en "Norsk" lyd. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Nei dette har en "Norsk" lyd. Nei, har en "Norsk" lyd. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Huff syntes ikke det var noe pen sang og syntes ikke akkuratt at den skrek norsk. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Oser jo Norge av den sangen. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Kan ikke sammenligne black og folk metal da. -.- Synes ikke den sangen oste norsk. Den var på en måte norsk på samme måte som en hettegenser med norsk flagg på er norsk, mens det som egentlig er norsk er en skikkelig vestlandsbunad. Dette har ikke norsk lyd. Norsk lyd er rå, "naken", og atmosfærisk, og om den også skal være skitten på noen måte, skal det være pga inspillinga (som f.eks Darkthrones Goatlord, mange av de første bandenes demoer, og det meste av Ildjarn), ikke fordi musikerene har rotet det til. Endret 4. januar 2008 av Innos Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Men vi har bestemt oss for å rydde neste gang! Har litt dårlig tid framover, men blir vel! Har noen låter liggende klare Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Evig bra! gleder meg til flere låter!!! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hva slags utstyr har dere brukt til å ta opp dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Behringer mikser, 4 ports TSM Drumpack micer. Brukte bare en overhead og basstrommemic Begringer USB lydkort Cool edit pro 2.5 AKG 250 vokalmic. Har bestilt nytt lydkort og studiomonitorer, så det blir bedre miksing neste gang om jeg ikke tar feil! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Kan vel legge til at vi ikke har brukt utstyret helt som vi burde på forrige innspilling Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Behringer mikser, 4 portsTSM Drumpack micer. Brukte bare en overhead og basstrommemic Begringer USB lydkort Cool edit pro 2.5 AKG 250 vokalmic. Ullteppe til å ha på mikrofonen Har bestilt nytt lydkort og studiomonitorer, så det blir bedre miksing neste gang om jeg ikke tar feil! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Det der ullteppe-greiern dere/du snakker om har jeg faktisk aldri tenkt på, heller aldri prøvd. Hmm.. Muligens brukbart forslag til å prøve ut, Blendik? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Åh, hvis det ikke er ullteppe, så har dere spilt det i kjellern med mikrofonen i 1. etasje Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Neinei, bare skikkelig nekro miksa av undertegnende Angående gitarlyden så sier jeg bare veldig veldig veldig billig effektboks med av en eller annen grunn tilgang til veldig mye gain. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå