Gå til innhold

Musikk: Black Metal: Blåstertopp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Vel, Innos, prøver ikke å parodiere noe som helst. Dette er musikk som vi liker å lage, og som vi liker å høre på! ;)

 

Men neste gang skal vi som sagt bytte litt om på rollene og se hvordan det går..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Vel, har du noen gang sett en svartkappet satanist med skitten kappe som har tryna i en pytt? :)

 

Det var på en måte ment som at man ikke kan feile fordi man er sterk! Derfor jeg skrev det der, fordi det på en måte ikke kan skje!

 

Ser nå at det kanskje var dårlig formulert for alment øye ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Jiiiiz! Greit at du ikke liker sånn musikk, men trenger du å henge oss ut, og kalle oss en parodi?

 

Synes du er en parodi på menneskeheten, som igjen er en parodi på naturen. Vi er sterke og vi vet det!

Lenke til kommentar

Hehe, i fare for å bite på agnet; Faktum er at skikkelig BM er noe av det jeg virkelig kan nyte på musikkfronten.

 

Jeg har aldeles ikke kalt dere en parodi, denne konklusjonen har du trukket helt på egenhånd. Jeg skjønner dog hvorfor du trekker gitt konklusjon, for det er jo det dere har prøvd på. Beklager, men dere feiler =)

 

Dessuten har jeg heller ikke hengt dere ut. For å være ekstra jævlig kunne jeg jo alltids raportert deg for personangrep, men det gidder jeg rett og slett ikke. Ha det morsomt med parodien deres, kids. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

hehe, vel, da beklager jeg! ;) Var noen lenger opp der som gjorde det. Var jo ikke meningen å skjære alle over en hårbørste her!

 

Blir bedre nestge gang vi spiller inn!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...