Lycantrophe Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Tekstforfatteren burde vært gjeldet. Endret 16. desember 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Dette var jo ... Dere kunne jo prøvd å fjerne ullteppe som dere har lagt oppå mikrofonen. Jævlig tr00 da Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Nydelig musikk. Det er akkuratt slik BM skal låte etter min mening. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Takk for det Batnobbit! Godt å høre at det finnes folk der ute med tilsvarende musikksmak Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Vi kommer kanskje med nytt materiale snart. Spørs om vi får tid mellom alle ritualene våre. Endret 17. desember 2007 av fBlikeng Lenke til kommentar
Innos Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Om meningen var å parodiere "troo" bm har dere missforstått. "Troo" bm er ikke skarp slik som det der, men tung og dyster. Dette minner mer om mid-late 90-tallet bm med veldig dårlig opptak. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Forstår ikke hvorfor dere ikke liker det. Syntes det minte meg mye om 1349, noe som er utroligt posetivt. Stå på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Vel, Innos, prøver ikke å parodiere noe som helst. Dette er musikk som vi liker å lage, og som vi liker å høre på! Men neste gang skal vi som sagt bytte litt om på rollene og se hvordan det går.. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Med tekster som: "Norges sønner vandrer i natten skinner under gatelykt kappen er skitten falt i sølepytt" Har jeg vanskeligheter for å ta det seriøst, men okei. =p Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Vel, har du noen gang sett en svartkappet satanist med skitten kappe som har tryna i en pytt? Det var på en måte ment som at man ikke kan feile fordi man er sterk! Derfor jeg skrev det der, fordi det på en måte ikke kan skje! Ser nå at det kanskje var dårlig formulert for alment øye Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 To spørsmål: #1 Hvordan kom dere på navnene deres? #2 Hvordan konstruerer du refreng? Finner de "skumleste" ordene du kan og håper på det beste? Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 #1 Stage-navnene våre har vi fordi vi mener de gjenspeiler oss. #2 Det får du rett og slett ikke vite. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Du har møtt hverken meg eller Spikerblod! Hvem er du til å dømme oss! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hvor langt skal dere dra dette, egentelig...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg ser ikke noe tau. Dette er et seriøst prosjekt! Kan dere ikke fatte det? Tekstene jeg har skrevet handler om mitt syn på ting. Det er mine følelser på papir! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg ser ikke noe tau. Dette er et seriøst prosjekt! Kan dere ikke fatte det? Tekstene jeg har skrevet handler om mitt syn på ting. Det er mine følelser på papir! Enda litt lenger, virker det som. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jiiiiz! Greit at du ikke liker sånn musikk, men trenger du å henge oss ut, og kalle oss en parodi? Synes du er en parodi på menneskeheten, som igjen er en parodi på naturen. Vi er sterke og vi vet det! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hehe, i fare for å bite på agnet; Faktum er at skikkelig BM er noe av det jeg virkelig kan nyte på musikkfronten. Jeg har aldeles ikke kalt dere en parodi, denne konklusjonen har du trukket helt på egenhånd. Jeg skjønner dog hvorfor du trekker gitt konklusjon, for det er jo det dere har prøvd på. Beklager, men dere feiler =) Dessuten har jeg heller ikke hengt dere ut. For å være ekstra jævlig kunne jeg jo alltids raportert deg for personangrep, men det gidder jeg rett og slett ikke. Ha det morsomt med parodien deres, kids. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 hehe, vel, da beklager jeg! Var noen lenger opp der som gjorde det. Var jo ikke meningen å skjære alle over en hårbørste her! Blir bedre nestge gang vi spiller inn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå