fbassbassbass Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Blåstertopp er et band bestående av Spikerblod (Blendik) og Terrordemon (fBlikeng). Vi spiller ekte norsk Black Metal, på norsk såklart. Fra venstre: Spikerblod og Terrordemon I kveld lagde, spilte inn og mikset vi to sanger på 45 minutter, noe vi er virkelig fornøyd med. Sangene heter: 1. Torturvold Terrorincest 2. Terrordemonens Blod Begge låtene er å finne på vår Myspace eller Urørt. Håper dere finner den herlige atmosfæren i begge låtene og nyter den. EDIT: Tekstene (som er skrevet av Spikerblod): Torturvold Terrorincest Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ljåen skinner i lyset av incestBlodet spruter over snø og is banner i mordets lyse latter voldtar Norge med kristne tradisjoner Voldtar tilbake med ljå og fakler Ref: Rødt hav under isens død incest med trær og ljå drepes sakte - torturvold terrorincest Norges sønner vandrer i natten skinner under gatelykt kappen er skitten falt i sølepytt I skyggen av Satan, i skyggen av Terror dessverre føler jeg en form for lykke Odins incest, skygger av blod Øks gjennom krusifiksets svake tre la det stå i flammer Ref: Rødt hav.. Terrordemonens Blod Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hevn over riketflyter som satan kristne er drept av faen i menneskedrakt ensom rytter blør det drypper i helvete alle sammen dør av terrordemonens blod alene i mørket glinsende tenner dryppende blod menneskekjøtt Vinne skal kongen som står alene i nattens favn med satan som leder Endret 3. desember 2007 av fBlikeng Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ingen ting slår ekte norsk black metal! Jævli bra Lenke til kommentar
hopalong Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Detta var rått! Herlig atmosfære! Knallhard gitarlyd, og kald growl! Deilig! <3Ekte Norsk Svartmetal<3 Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Den lyden var ... helt for jævlig. Klarte ikke høre på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Den lyden var ... helt for jævlig. Klarte ikke høre på. Du må grave deg ned i låta, og kjenne kulden! Black metal likes ikke med en gang, men må læres! Hva med å slenge ut tekstene i førstepost Terrordemon? Ble ganske fornøyd med dem Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Derja. Godt forslag Spikerblod, de er ganske dype i grunn. Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Personlig så syns jeg ikke black metal er noe man må lære å høre på... Første gang jeg hørte en sang av Dimmu var jeg forelska i black metal:P Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Dimmu er ikke true'e nok!1 Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Grusom lydkvalitet! Minner meg litt om et tulleband jeg og noen kamerater hadde for lenge siden. Bandet het "Plötzlich", vi hadde to sanger som het "Delicious" og "Bunny Love" (eller noe sånt..) Sangene ble tatt opp på en integrert mikrofon i en gammel bærbar pc, og tro meg, det hørtes ikke bra ut.. Har dessverre ikke sangene på denne PC-en, ellers skulle jeg posta de. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Elendig gitarlyd, dårlige riff, helt avsindig utight tromming, vokal på kronisk bærtur og tekster som for meg på sitt beste fremstår som useriøst jall. Karakter: Nei, nei, nei. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg håper ikke bandnavnene og sangtitlene er seriøse? For dette minnet meg ekstremt mye om min tid i ABM-scenen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Vel, viser hvor lite true folk på forumet her er! Kan dere ikke føle det brutale og råe i musikken, og bli deilig ulykkelig? men skal ikke nekte dere å ikke like det da Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Detta var rått! Herlig atmosfære! Knallhard gitarlyd, og kald growl! Deilig! <3Ekte Norsk Svartmetal<3 Gitarlyd?...trodde dere spilte på kam Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Dette lukter humbug ^^ Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Elendig gitarlyd, dårlige riff, helt avsindig utight tromming, vokal på kronisk bærtur og tekster som for meg på sitt beste fremstår som useriøst jall. Karakter: Nei, nei, nei. Amen, grelle greier.. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Akustisk svartmetall er gøy da. Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Elendig gitarlyd, dårlige riff, helt avsindig utight tromming, vokal på kronisk bærtur og tekster som for meg på sitt beste fremstår som useriøst jall. Karakter: Nei, nei, nei. Tror man ikke kan se dette under et så seriøst lys. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Detta var rått! Herlig atmosfære! Knallhard gitarlyd, og kald growl! Deilig! <3Ekte Norsk Svartmetal<3 Gitarlyd?...trodde dere spilte på kam Så vidt jeg tror, lager kammen en litt mer clean lyd Deilig å se at almennfolket ikke liker det egentlig! Dette er musikk for de sterke! Lenke til kommentar
StevieGod Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Deilig flyt, fine tekster og harmoniske riff. Absolutt musikk å sove til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå