Fotofashion Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 gikk for en mere tegnet stil, brukte 3 blitser.. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 det så kaldt ut det.. kule bilder.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Cool picture. (Ordspill, pling på glasset) Tror det hadde egnet seg bedre med et annet ansiktsutrykk, om jeg skal være ærlig, de som er nå ser noe påtatt ut. Ellers liker jeg lyssettingen meget godt. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Synes lyssettingen var veldig bra! Skarpt og fint bilde, det jeg stusser på er hvor tynt kledd hun var om vinteren! Lenke til kommentar
helleaa Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Liker bildene og bakgrunnen og lyset. Men liker ikke ansiktsutrykket hennes. Ellers syns jeg det var stilig med sommerklær om vinteren, men ville heller droppet luen.. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Synes lyssettingen var veldig bra! Skarpt og fint bilde, det jeg stusser på er hvor tynt kledd hun var om vinteren! Enig med denne. Og for meg som bor sånn at vinteren tar skikkelig tak når den kommer så.. ja, dere skjønner sikkert. Men allikevel. Morsom ide. Hadde hun sett forskrekket ut, blodig eller kanskje med ett brennende hus i bakgrunnen så hadde settingen sett ekte ut for meg. Om tanken er at det er litt "frekt" med undertøy og lue utendørs så burde hun kanskje sett litt frekkere ut i uttrykket. Nå ser det ut som hun selger undertøy.. ja, eller luer. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 hehe undertøy?? hu har jo på seg en kjole.. sommer kjole, tenkte kontrasten kunne være morsom her.. Noe brennende hus o.l. har vært arti å fått til.. men vet ikke helt om det har vært så populært, må vell hente inn tillatelser til sånt. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ja, evt å bare brenne paller eller noe.. Noe som gir flammer osv. Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 men ville heller droppet luen.. Enig her:) God lyssetting, skarpt og fint teknisk, men luen skurra litt. Lenke til kommentar
andersj Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Flotte bilder, morsom ide! Men jeg er litt uenig i lyssettingen. Det harde lyset på modellen er fint, det understreker selve situasjonen, men det er for mye lys på snøen. Det trekker oppmerksomheten litt bort fra de gode linjene ... som ellers er i motivet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå