Gå til innhold

Crysis game problems.


mutras

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

7900gs er helt klart kraftig nok til å kjøre Crysis på lave innstillinger. Jeg vil i grunn tro at den vil være i stand til å kjøre spillet på medium med akseptabel FPS. Jeg støtter de rådene som er gitt tidligere. En nyinnstallering av XP vil nok sikkert gjøre systemet raskere og det samme gjelder nye drivere.

 

Andre ting som kan prøves først er følgende:

 

1. Har du defragmentert HD? Om dette ikke gjøres rutinemessig vil systemet bli tregere etter som tiden går.

2. Har du blåst maskinen ren for støv? På en så vidt gammel laptop vil det utvilsomt være en god del støv som har samlet seg inne i maskinen og som bidrar til viftene sliter med å redusere temperaturen. Kjøp en boks med komprimert luft og blås gjennom ventilene. Om du føler deg trygg nok, er det enda bedre å åpne den opp og fjerne støv og skit manuelt. Om du ikke har gjort denne operasjonen tidligere, er jeg overbevist om at du vil oppleve en formidabel ytelsesøkning bare ved å gjør dette.

3. 7900gs har et stort overklokkingspotensiale. Om du følger denne guiden som jeg skrev for XPS M1710, kan du forbedre ytelsen kraftig. Lenke

 

OBS. Overklokking bør ikke gjøres før etter du har renset maskinen for støv.

Lenke til kommentar
7900gs er helt klart kraftig nok til å kjøre Crysis på lave innstillinger. Jeg vil i grunn tro at den vil være i stand til å kjøre spillet på medium med akseptabel FPS. Jeg støtter de rådene som er gitt tidligere. En nyinnstallering av XP vil nok sikkert gjøre systemet raskere og det samme gjelder nye drivere.

 

Andre ting som kan prøves først er følgende:

 

1. Har du defragmentert HD? Om dette ikke gjøres rutinemessig vil systemet bli tregere etter som tiden går.

2. Har du blåst maskinen ren for støv? På en så vidt gammel laptop vil det utvilsomt være en god del støv som har samlet seg inne i maskinen og som bidrar til viftene sliter med å redusere temperaturen. Kjøp en boks med komprimert luft og blås gjennom ventilene. Om du føler deg trygg nok, er det enda bedre å åpne den opp og fjerne støv og skit manuelt. Om du ikke har gjort denne operasjonen tidligere, er jeg overbevist om at du vil oppleve en formidabel ytelsesøkning bare ved å gjør dette.

3. 7900gs har et stort overklokkingspotensiale. Om du følger denne guiden som jeg skrev for XPS M1710, kan du forbedre ytelsen kraftig. Lenke

 

OBS. Overklokking bør ikke gjøres før etter du har renset maskinen for støv.

 

Hei trur du jeg trenger å rense den hvis jeg kjøpte den i mai/juni?

Lenke til kommentar
7900gs er helt klart kraftig nok til å kjøre Crysis på lave innstillinger. Jeg vil i grunn tro at den vil være i stand til å kjøre spillet på medium med akseptabel FPS. Jeg støtter de rådene som er gitt tidligere. En nyinnstallering av XP vil nok sikkert gjøre systemet raskere og det samme gjelder nye drivere.

 

Andre ting som kan prøves først er følgende:

 

1. Har du defragmentert HD? Om dette ikke gjøres rutinemessig vil systemet bli tregere etter som tiden går.

2. Har du blåst maskinen ren for støv? På en så vidt gammel laptop vil det utvilsomt være en god del støv som har samlet seg inne i maskinen og som bidrar til viftene sliter med å redusere temperaturen. Kjøp en boks med komprimert luft og blås gjennom ventilene. Om du føler deg trygg nok, er det enda bedre å åpne den opp og fjerne støv og skit manuelt. Om du ikke har gjort denne operasjonen tidligere, er jeg overbevist om at du vil oppleve en formidabel ytelsesøkning bare ved å gjør dette.

3. 7900gs har et stort overklokkingspotensiale. Om du følger denne guiden som jeg skrev for XPS M1710, kan du forbedre ytelsen kraftig. Lenke

 

OBS. Overklokking bør ikke gjøres før etter du har renset maskinen for støv.

 

lenken til guiden funker ikke:(

Beklager, noen filer mangler. Hvis du prøve å se et emne kan det hende det er flyttet eller slettet. Vennligst gå tilbake og prøv igjen.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke det folk på disse forumene prater om.. At de ikke får kjørt Crysis på lave instillinger uten lagg på helt greie PC-er.... Jeg har en:

 

AMD singel core 2,4 GHz

2 GB RAM

7600GT XXX Edition AGP

 

Klarer å kjøre crysis med skjermoppløsning 1024*768, med det meste på medium, foruten shaders og shadows. Det er shaders som tar mesteparten av maskina de. Kjørte den ned på low, så ikke no relativ forskjell på low og medium, ble ikke no bra før man kjørte den opp på high uansett... Shaders gjør at man får en slags glans.. alt ser bare så jævli mye bedre ut med shaders på high. Kjører man denne på low, så ser crysis helt greit ut og det går jevnt på min møkkapc.

 

Så hva de minstekravene er beregnet på av innstillinger vet ikke jeg. Har spillt i sikkert 2-3 timer og det hakker litt i perioder når det er masse soldater, explosjoner hus som raser sammen, men varer ikke så lenge så er det hakk fri igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...