Gå til innhold

Call of Duty 4 problemer


Anbefalte innlegg

Har spilt CoD4 i noen uker nå, å har hatt det samme probleme sia jeg starta!

Når jeg spiller, så er det alltid noen ting som er svarte, og våpenet blir også svart innimellom, men når jeg spille MP, så plutselig så skyter pingen opp i været å er det i noen min, så går den ned igjen, men etter noen min igjen så går den opp, og sånn fortsetter det!? Dette skjer også på TV2 serverene, som jeg egentlig skal ha ganske bra connection til!! Noen som har peil på hvordan jeg kan fikse dette? Har reinstallert og patcha på nytt men problemet er der fortsatt!?

 

Takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også problemer, har en laptop. Asus f3ka med hd 2600 skjermkort, 2ghz turion 64 og 2 GB med ram. Dette er neste samme spesifikasjoner som min bror har på sin laptop. Dog har han 256 mindre ram på skjermkortet, intel prosessor og nvidia skjermkort. Etter at jeg har spilt en to tre map får jeg "lag" en gang i blant, men jeg tror dette er min egen maskin da ingen andre får det samme. Det varer ikke lenge, litt over et sekund, men nok til at det irriterer når man er midt i hektiske situasjoner. Jeg har "lag-o-meteret" på, husker ikke hva jeg skrev for å få det frem men det kommer forslag i konsollen :) Her får jeg en stabil grønn linje, og så sprettet den opp til å bli en grønn strek når laggen forekommer. Kan det være trådløsnettet?

Lenke til kommentar
Jeg har også problemer, har en laptop. Asus f3ka med hd 2600 skjermkort, 2ghz turion 64 og 2 GB med ram. Dette er neste samme spesifikasjoner som min bror har på sin laptop. Dog har han 256 mindre ram på skjermkortet, intel prosessor og nvidia skjermkort. Etter at jeg har spilt en to tre map får jeg "lag" en gang i blant, men jeg tror dette er min egen maskin da ingen andre får det samme. Det varer ikke lenge, litt over et sekund, men nok til at det irriterer når man er midt i hektiske situasjoner. Jeg har "lag-o-meteret" på, husker ikke hva jeg skrev for å få det frem men det kommer forslag i konsollen :) Her får jeg en stabil grønn linje, og så sprettet den opp til å bli en grønn strek når laggen forekommer. Kan det være trådløsnettet?

 

Jeg har en Asus F3T AMD Turion 64 1,6Gz X2 med et nVidia 7600 GeForce Go graff kort, 2047Gb Ram, Windows Vista! Å min glir helt glatt når pingen ligger på ca 50-70, men når pingen skyter opp til over 100 da lagger det som et ********!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...