Gå til innhold

3DMark03 nedtellingen har begynt!

Spaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minimum Graphics Card Requirement:  

DirectX®9.0 compatible graphics adapter

Ser slik ut ja jannis...

bidige yrkeskvinne forlystelsessenter skitt i varmere strøk down under!

*løpe ut og kjøpe R300...*

:lol::lol:

Du MÅ ikke gjøre sånt! Jeg holder på å knekke sammen her!

:lol::lol:

Lenke til kommentar
Oh goody goody goody. What hint should I post today? Hmm.. Maybe that 3DMark03 does come with... nah, that would be too much. What about, 3DMark03 free version has... nope, that's not right either. Ok, I got it:

With a fully DX8 compliant card, you can run 3 game tests :D

I think that's enough for today. If you keep checking our discussion boards, you might spot some smallish hints & tips from us FM employees. I know I have spilled some info on 3DMark03 there, that I maybe shouldn't have.. :)

der sparte jeg de penga! begynte seriøst å lure på om madonion hadde sviktet alle oss meg GF4 Ti kort.. :)

Lenke til kommentar
nå ligger den på 74593534, je glede me je...

Dette sitatet ble postet 4. februar.

I dag er det 8. februar og countern er i underkant av 50000000... det skulle tilsi at 1/3 av tida er gått, 3dmark03 blir lansert om 12 dager fra den 4., altså rundt 16. februar.

Tenker de justerer hastigheten på counteren ettersom de får programmet mer og mer lanseringsklart. En eller annen gang i neste uke kan vi vel si :)

Gleder meg til å se alle de tøffe Dx9-effektene!

Lenke til kommentar
nå ligger den på 74593534, je glede me je...

Dette sitatet ble postet 4. februar.

I dag er det 8. februar og countern er i underkant av 50000000... det skulle tilsi at 1/3 av tida er gått, 3dmark03 blir lansert om 12 dager fra den 4., altså rundt 16. februar.

Tenker de justerer hastigheten på counteren ettersom de får programmet mer og mer lanseringsklart. En eller annen gang i neste uke kan vi vel si :)

Gleder meg til å se alle de tøffe Dx9-effektene!

Du tar feil. Mongus postet det 7. februar

Lenke til kommentar

seriøst....du vurderte ikke å kjøpe nytt grafikkort for å kjøre et benchmark program vel?

At skjermkortet ikke kan kjøre det nye som kommer ut er vel en indikasjon på at det blir gammlere...så hvis man er en grafikk-freak(eller bare har nok penger til det) så skulle vel ikke så ille å kjøpe et nytt gfx-kort til annledningen...

Lenke til kommentar

At skjermkortet ikke kan kjøre det nye som kommer ut er vel en indikasjon på at det blir gammlere...så hvis man er en grafikk-freak(eller bare har nok penger til det) så skulle vel ikke så ille å kjøpe et nytt gfx-kort til annledningen...

eh, kunne nesten kjøpt argumentet med Doom III, men ikke med 3DMark. At kortet ditt ikke er DX9 betyr null så lenge det ikke fins spill som krever det. Selvsagt er ikke dette jeg skrev et argument viss 3DMark er viktigere enn spill, men du skal være bra pling i knollen...og ærlig talt, kjøpe et kort for å kunne kjøre en SYNTETISK bench. WOW, og jeg som trodde det å drikke batterisyre var galskap....men for all del, svi penga viss dere har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...