Spaz Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Dagens hint: "With a fully DX7 compliant card, you can only run 1 game test" Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 vil det si at jeg ikke får sett alle testene med mitt GF4 Ti4400?? eller betyr det bare at jeg må ha DX9 og en DX9 kompitabel driver installert? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Minimum Graphics Card Requirement: DirectX®9.0 compatible graphics adapter Ser slik ut ja jannis... Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 66659632 igjen nå Litt kjipt at jeg ikke har et DX9 kompatibelt skjermkort da Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Minimum Graphics Card Requirement: DirectX®9.0 compatible graphics adapter Ser slik ut ja jannis... jævla hore fitte faen i helvete! *løpe ut og kjøpe R300...* Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Minimum Graphics Card Requirement: DirectX®9.0 compatible graphics adapter Ser slik ut ja jannis... bidige yrkeskvinne forlystelsessenter skitt i varmere strøk down under! *løpe ut og kjøpe R300...* Du MÅ ikke gjøre sånt! Jeg holder på å knekke sammen her! Lenke til kommentar
Izex Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Har alle tenkt å poste hvor lang tid det er ijenn eller? Ja det blir kult når det kommer, greit færdig med det. Lenke til kommentar
Cold Snake Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Gleder meg her også, har 3D prophet 9700 pro kun 56807536 igjen nå Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Oh goody goody goody. What hint should I post today? Hmm.. Maybe that 3DMark03 does come with... nah, that would be too much. What about, 3DMark03 free version has... nope, that's not right either. Ok, I got it: With a fully DX8 compliant card, you can run 3 game tests I think that's enough for today. If you keep checking our discussion boards, you might spot some smallish hints & tips from us FM employees. I know I have spilled some info on 3DMark03 there, that I maybe shouldn't have.. der sparte jeg de penga! begynte seriøst å lure på om madonion hadde sviktet alle oss meg GF4 Ti kort.. Lenke til kommentar
thoering Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 nå ligger den på 74593534, je glede me je... Dette sitatet ble postet 4. februar. I dag er det 8. februar og countern er i underkant av 50000000... det skulle tilsi at 1/3 av tida er gått, 3dmark03 blir lansert om 12 dager fra den 4., altså rundt 16. februar. Tenker de justerer hastigheten på counteren ettersom de får programmet mer og mer lanseringsklart. En eller annen gang i neste uke kan vi vel si Gleder meg til å se alle de tøffe Dx9-effektene! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 nå ligger den på 74593534, je glede me je... Dette sitatet ble postet 4. februar. I dag er det 8. februar og countern er i underkant av 50000000... det skulle tilsi at 1/3 av tida er gått, 3dmark03 blir lansert om 12 dager fra den 4., altså rundt 16. februar. Tenker de justerer hastigheten på counteren ettersom de får programmet mer og mer lanseringsklart. En eller annen gang i neste uke kan vi vel si Gleder meg til å se alle de tøffe Dx9-effektene! Du tar feil. Mongus postet det 7. februar Lenke til kommentar
Infidel Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 der sparte jeg de penga! begynte seriøst å lure på om madonion hadde sviktet alle oss meg GF4 Ti kort.. seriøst....du vurderte ikke å kjøpe nytt grafikkort for å kjøre et benchmark program vel? Lenke til kommentar
Chief Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Det blir ganske feitt med ny 3DMark! Håper de har kokt ihop noe bra! Begynner å bli ganske lei den gamle! -Chief- Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 seriøst....du vurderte ikke å kjøpe nytt grafikkort for å kjøre et benchmark program vel? At skjermkortet ikke kan kjøre det nye som kommer ut er vel en indikasjon på at det blir gammlere...så hvis man er en grafikk-freak(eller bare har nok penger til det) så skulle vel ikke så ille å kjøpe et nytt gfx-kort til annledningen... Lenke til kommentar
Infidel Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 At skjermkortet ikke kan kjøre det nye som kommer ut er vel en indikasjon på at det blir gammlere...så hvis man er en grafikk-freak(eller bare har nok penger til det) så skulle vel ikke så ille å kjøpe et nytt gfx-kort til annledningen... eh, kunne nesten kjøpt argumentet med Doom III, men ikke med 3DMark. At kortet ditt ikke er DX9 betyr null så lenge det ikke fins spill som krever det. Selvsagt er ikke dette jeg skrev et argument viss 3DMark er viktigere enn spill, men du skal være bra pling i knollen...og ærlig talt, kjøpe et kort for å kunne kjøre en SYNTETISK bench. WOW, og jeg som trodde det å drikke batterisyre var galskap....men for all del, svi penga viss dere har. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 blir jo gøy for modembrukerene å laste ned 3dmark på 181MB da men... Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Blir sluppet Tirsdag den 11.02.2003 kl 1800 norsk tid om jeg har skjønt rett!? Altså: I MORGEN! Kaptein_S Lenke til kommentar
muffe Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Har også regnet på det, og har kommet frem til samme resultat som Kaptein_S: 3D Mark 2003 blir lansert Tirsdag 11.02.03 kl. 18.00 Norsk tid. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Endelig skal radeon 9700 pro'en få kjørt seg.... Edit: skrivefeil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå