Spaz Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Hvis du går til www.futuremark.com får du opp en counter som teller ned til release-datoen. Når den kommer til 0 blir 3DMark03 sluppet Ifølge disse forum-trådene vil nedtellingen være ferdig enten mandag eller tirdag i neste uke. Altså bare ca. 5 dager til http://discuss.futuremark.com/forum/showfl...b=5&o=0&fpart=1 http://discuss.futuremark.com/forum/showfl...b=5&o=0&fpart=1 http://discuss.futuremark.com/forum/showfl...=0&fpart=1&vc=1 Hver dag fram til releasedatoen kommer det også noen "godbiter" angående 3Dmark03. I dag har de følgende informasjon å komme med: Minimum Graphics Card Requirement: DirectX®9.0 compatible graphics adapter that has 32MB of memory and is fully DirectX®7.0 compliant. Minimum CPU Recommendation: 1000MHz x86 compatible processor (PCMark2002 CPU score of over 2500) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 På tide Lurer på hva slags score man kan forvente med et bra system? Blir vel 10K som blir den første barrieren kanskje? Lenke til kommentar
Under-cover Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 nå er den kommet ned til 83921000 Lenke til kommentar
striky Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Har dere sett de to screenshotsa der? Fanken, ser ekstremt rått ut. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Akkurat nå er det ca. 5 dager til det kommer ut. Lenke til kommentar
striky Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Regna på det. Er ca 116 timer igjen, dvs ca 5 dager Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Den teaser filmen var jo ikke noe kul hvertfall..... Tøff grafikk, men den varte jo bare i ca 10 sek.... Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Det er derfor det heter Teaser. Veldig kort snutt som "leaves you wanting more" :wink: Lenke til kommentar
striky Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Nei men sjekk screenshotsa. Se på karen med fakkelen. Skikkelig Indy-stemning. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Ja, det så fett ut :-D Synd for de som ikke får sett alt pga ikke-DX9-kompatibelt skjermkort Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Ja, det så fett ut :-DSynd for de som ikke får sett alt pga ikke-DX9-kompatibelt skjermkort Haha.. skal jeg le av alle kameratene mine som har GF!! haha.. Jeg har RADEON 9500PRO! Blir drifett da! Gleder meg som en unge Lenke til kommentar
asad Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Ja, det så fett ut :-DSynd for de som ikke får sett alt pga ikke-DX9-kompatibelt skjermkort Det er vel ikke noe å le av! Lenke til kommentar
asad Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Har jeg lasta ned "feil" teaser? :-? Den viser bare en slags tunell( med kamera som beveger seg gjennom den), og varer i 21 sekunder. Grafikken så heller ikke noe særlig ut... Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Ja asad. Du har lastet ned feil teaser. Egentlig er det en haug med halvnakne damer/menn på en strand i Sidney. De sprader rundt og gjør at gfx kortet kveler polycounten sin. Nei, du har ikke lastet ned feil teaser. Men en elendig teaser var det.. Satt ikke igjen med andre følelser enn: var det alt? :-? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Ja, screenshotsene så mye bedre ut enn teasern. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Dette begynner virkelig å grense til det latterlige. Video teaser og nedtelling til et benchmark program. :-? Hmm.. betyr dette at GeForceFX vil begynne å komme ut i butikk hyllene neste uke. Syns jeg hører fjortissene allerede.. w00t!! GF FX r0x0r uber in 3dmark03!! R9700Pro suxor!! rotflmao!!!!!! :wink: Lenke til kommentar
Gef Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Dette begynner virkelig å grense til det latterlige. Video teaser og nedtelling til et benchmark program. :-? Hmm.. betyr dette at GeForceFX vil begynne å komme ut i butikk hyllene neste uke. Syns jeg hører fjortissene allerede.. w00t!! GF FX r0x0r uber in 3dmark03!! R9700Pro suxor!! rotflmao!!!!!! :wink: Tror nok ikke at FX kommer så raskt ut her i norge, jeg tenker at det kommer i slutten av februar eller i slutten av mars. Lenke til kommentar
Mongus Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 nå ligger den på 74593534, je glede me je... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå