Carl Sagan Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Heisann! Skal oppgradere min søsters HP Pavilion ZE4204s laptop og har noen spørsmål. -Standard minne er PC2100. Vil det fungere med PC3200? -Det er SO DIMM DDR og ikke SO DIMM SDRAM? -Tror dere jeg får nytt batteri av HP? Det er defekt, fungerer rett og slett ikke. HP sendte ut et lass med halveis defekte batterier til nettopp denne pluss noen andre serier. Men batteriet begynner ikke på den serialkoden, så jeg får det ikke igjennom tilbakesendings og utbyttingsprogrammer. -Hvis ikke jeg får nytt batteri av HP(ringer i morgen), hvor kan jeg kjøpe? Batteriet heter f4809a / f4812a. -Lønner det seg å kjøpe fra utlandet?(Ebay?) Takker for raske svar MVH Todda7 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hvor gammel er den? Den hores litt gammel ut, og da ma du finne bruksanvisningen. Min 4-5 ar gamle laptop, kan ikke ha mer enn 1GB minne. Den kan heller ikke bruke mer enn PC2700. Hvis den er gammel, tror jeg ikke du far nytt batteri av HP. Og jeg kan vedde pa at det blir dyrt med et nytt. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Den er nok gammel ja, er ikke sikker på hvor gammel den er. Det står på internet siden at den takler 2gb ram, men ingenting om hastigheten. Spørs vel om jeg får nytt batteri av HP. et nytt koster ca 800kr i Norge og 50$ i USA har jeg funnet ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå