Gå til innhold

*SPOILER* Hjelp, store problemer med Assassins Creed

KydeX

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er kommet til memory block 6. Har kommet forbi begravelsen og skal ri til Arsuf. Når jeg kommer dit skjer det noe galt. Jeg kommer til 3 stk. som står med ryggen til og skyter med pil og bue nedover mot sjøen. Dersom jeg rir bare videre så kommer jeg til sånn stengsel som sier "memory not accessible". Dersom jeg dreper dem kommer jeg noen ganger videre. Plutselig detter jeg gjennom mapet og dør til slutt. Når jeg respawner så er det plutselig to av meg. Når jeg kommer lenger ned og må sloss, så gjør begge figurer akkurat det samme når jeg trykker på kontrolleren. Dette ender som regel med at jeg dør til slutt da de både angriper hverandre og blir angrepet av soldater. En gang kom jeg meg helt ned til der skurken står, og da står det et lass med soldater der. De reagerer ikke engang når jeg kommer, og jeg kan drepe dem uten at noe skjer.

Jeg kommer meg ikke videre. Har prøvd å restarte både spillet og xbox'en, men ingenting hjelper. Jeg begynner å bli frustrert nå, er det noen som kan hjelpe meg her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...