Zepplin Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Har særemne om tre av Jo Nesbø's bøker med problemstilling: "Hvor virkelighetsnær er Nesbø's boker?" Har da kommet inn på temaet om Harry og hans menneskelige trekk og feil. Mener så å huske hvertfall 2 av hans tidligere partnere er blitt drept, ene mener jeg het Ellen Gjeltsen. Trodde også Harry hadde en partner som en Halvorsen, spørsmålet mitt er hvor ble det av han? Døde han? I så fall, hvordan? Mente å huske Hole var innblandet i en av partnerne sin død (mulig jeg tar feiL), husker bare ikke hvem. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Jack Halvorsen døde vel i Frelseren. Han ble drept av kroaten med et glasskår. Tror jeg da... Endret 2. desember 2007 av kapitalisten Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jack Halvorsen døde vel i Frelseren. Han ble drept av kroaten med et glasskår. Tror jeg da... Kan stemme det, han lå vel og svede mellom liv og død på sykehus en stund. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 I Nesbøs første bok, Flaggermusmannen skjer dette: Spoiler, så jeg ikke ødelegger .. Andrew Kensington, som er en aborginsk politietterforsker, blir hengt av Tawoomboo (staving?) i Otto Rechtnagels leilighet. Tidligere hadde Andrew prøvd å hinte om dette til Harry, men Harry skjønte dessverre ikke dette. Andrew ville ikke pågripe Tawoomboo, siden Andrew trodde Tawoomboo så på han som en far. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå