Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Dårlig fjernlys på BWW 520i 1999mod

Chris_lox

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er den heldige eier av en BMW 520i 1999mod. Jeg er storfornøyd, men syns fjernlysene mine er litt svake. Har bixenon lys (Nærlys= Xenon, Fjernlys = Halogen). Jeg lurer derfor på om det er noe vits i å bytte pærene i fjernlyset mitt? Og hvilke pærer gir godt lys? Er helt blank på området :)

Chris!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Velger du lovlig eller ulovlig? Jeg kan gjerne hjelpde deg lovlig (dvs. powerbulbs), men ikke ulovlig (xenonkit).

Velger du lovlig, så etter hva som er skrevet lengre opp her, så skal du ha H7. Du kan dermed kjøpe denne: http://www.powerbulbs.com/product_detail.asp?prod=112

Dette er sansynligvis det kraftigste og beste du kan lovlig montere. Disse pærene er veldig, og ekstremt mye, bedre enn "vanlige" bensinstasjonpærer både i form av av de lyser hvitere og at de lyser kraftigere.

Lenke til kommentar

Jeg har bare en ting å si:

http://www.hoen-usa.com/

Kjører med slike pærer selv, og bedre pærer får man ikke.

De pærene man får kjøpt på bensinstasjoner er en stor vits i forhold til disse.

Jeg har Høen-pærer som grøftelys/parklys. Og dem lyser like hvitt som Xenon-lysene mine.

Lovlig er det også.

Jeg kjøpte meg såkalt Xenon-look pærer på Esso i Fredrikstad til over 100 kr. og man kunne ikke med det blåtte øye se forskjell... vertfall ikke på min bil...

Lenke til kommentar

Akkurat hvordan de monteres får noen andre som har mer kjennskap til den bilen forklare, men somoftest er det bare å ta av en lokk bakpå, ta ut gamle og sette inn nye.

Powerbulbs selger alle hovedlyspærer parvis, så du kan bestille èn og ha nok til å bytte begge. Du får også parklyspærer av typen Philips BlueVision W5W på kjøpet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...