Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PCen klikker!

Anbefalte innlegg

Jeg spillte nettop litt World of Warcraft, og da jeg prøvde å trykke escape for å lukke et vindu innenfor spillet skjedde det noe rart. Den raden med programmer o.l som kommer opp når du trykker tasten med windows tegnet på, poppet plutselig opp. Samtidig fungerer ingenting, jeg kan ikke bruke alt+tab, jeg kan ikke skrive noe innenfor WoW chat osv.

Etterpå forsøkte jeg å restarte PC-en, men da jeg skulle skrive inn passordet kom det bare en "pling" lyd fra datamaskinen, den som kommer om man holder inne sånn fem taster samtidig. Så sto det "kan ikke kopiere bokstaver inn i passordfelt" eller noe slikt. Da prøvde jeg å bare trykke på alle knappene på tastaturet, og plutselig fungerte det igjen.

Så gikk jeg inn på PC-en, fortsatte som normalt i rundt et minutt. Logget inn på WoW, og der skjedde det igjen.

Noen som har en ide om hva feilen kan være, og hvordan jeg kan rette opp idet?

Takk for svar,

Mvh Lurvefranzen. :)

Edit: Har omgjort tittelen.

Det er absolutt ingenting som fungerer nå. Det går helt fint, men så HELT uten videre blir alle funksjonene omgjort på. Om jeg merker noe på skrivebordet, kan jeg ikke klikke for å få det vekk igjen. Jeg kan ikke scrolle. Jo, faktisk, jeg kan scrolle - men da zoomer jeg inn og ut skriftstørrelsen i Internet Explorer.

Har jeg fått virus? Er det ingen som kan hjelpe meg her? Hele dataen er helt på trynet..

Endret av Lurvefranzen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...