Dr3as Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Prøver å få skjerm og tv til å fungere samtidig. Men har litt problemmer. med tv tool så ble skjermen helt tullete om jeg prøvde å få begge til å fungere samtidig.. så sier folk Nview men der finner jeg ingen instillinger i det hele tatt som har med dobbelt skjerm/tv og skjerm. Kan det ha noe med at jeg bruker trådløs overføring til tv? om jeg velger at den skal bruke TV i egenskaper for skjerm avanser etc etc så fungerer det da. hjeeelp Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Det går bare ikke an, dessverre. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 hehe veeeeldig morro.. alt går sikkert ann.. MÅÅÅ da være en som har vært borti no sånt eller har litt peil på det. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Seriøst, det går ikke an på GF2. Har hatt et GF2 Pro selv. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 hmm, ok. for det gikk nesten med TV tool. da kunne jeg nemlig se noe så vidt på pc skjermen... det ble bare møøøøørkt... hehe.. så lyste det litt nå å da så går da i det minste litt... men tror det blir nytt skjermkort nå et ATI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå